Nutteloosche Plaatjes #43

Status
Not open for further replies.
Vond dit wel een mooie quote:

"Doe dan ook meteen een onderzoek naar de kosten van ouderen voor de samenleving. En de baten. Doe een onderzoek naar de kosten van Limburg. De kosten van rokers, en die van kankerpatiënten. De kosten van de rechtszaken die rokende cafés voeren. De kosten van de beveiliging van Geert Wilders. Een raming van de schade die de PVV de Nederlandse economie berokkent. Of juist de baten! De kosten van lanterfantende studenten. Van het Nederlands Elftal. Van bouwvakkers in de WAO. De kosten van topsporters. De molens op Kinderdijk. De Keukenhof. De kosten van religie. En de baten!"

Lol @ Kosten die worden uitgedrukt in getalletjes, alsof alles om de getalletjes gaat, die overigens ook slechts een creatie is om het voor de mens makkelijker te maken :+

goodnewscigarettejuicep1.gif

3aa87588-2799-4c2b-a035-ae492d609703.gif

81280146-a90b-4fb6-bec4-81447ee1d6cb.gif

underwatertigerp1.gif

danghumanp1.gif

Australiër 'plankte' één keer te vaak

De 20-jarige Acton Beale viel 's ochtends vroeg om half vijf van het randje, waar hij met zijn gezicht naar beneden op lag. Hij werd nog gereanimeerd, maar dat mocht niet meer baten. Beale zou na het stappen op weg naar huis samen met een vriend foto's hebben genomen op verschillende plaatsen in de stad. De ultieme foto moest die op het balkon worden.

plank2.jpg

Gaat weer een 100k aan reparatie's van ons belastinggeld:D

Wel dicht bij huis ja! 5mins hier vandaan ook...

Lol @ Kosten die worden uitgedrukt in getalletjes, alsof alles om de getalletjes gaat, die overigens ook slechts een creatie is om het voor de mens makkelijker te maken :+

Hahah ik ga echt stuk om die pseudo filosofische oneliners die jij eruit gooit:D Ben ik de enige?

Valt wel mee hoor, nemen overwogen risico's. Maar zijn ook niet beroerd om iemand te laten lopen als ze het ff te heet onder de voeten word hoor..

nou... die gasten van die speciale interventieteams zijn wel killers hoor :P
kheb ze is bezig gezien in de dojo bij de politieacademie, kun je beter niet mee te maken krijgen;o

Op mn "oude" werk (nog 1 weekje :+) kwamen die lui altijd tanken..

Als je met een tankpas van ons tankt staat het bedrijf ook in het scherm. :+

Vroeg het een keer aan een neg0r, die vroeg zich af hoe ik het wist. :P

"Volgens mij van tv ofzo??"

Ze rijden wel altijd in vrij riante auto's ja..

Status
Not open for further replies.
Back