This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #43

Status
Not open for further replies.
Haha, MTV is hier voor m'n deur aan 't schieten, maar die tuthola heeft al zo'n 10 takes nodig voor 1 (wel lange) zin.. :#

Het is ook echt niet te geloven dit, hij krijgt geen gevangenisstraf, hij moet 3 maanden met een enkelband thuis zitten en daarna 240 uur taakstraf uitoefenen. Hij mocht zelfs kiezen, of gevangenis, of de enkelband.

Het is toch gvd ook niet te geloven in dit land..... :'( De vader van mijn vriendin was in alle staten, de dader was zelf niet eens aanwezig in de rechtzaal! :X

Ik zoek dat ventje echt nog eens op over een aantal jaar. :|

Last edited:
Dat is behoorlijk f*cked up. Door zulke dingen krijg je idd wel de neiging om het recht in eigen handen te nemen.

Correctie, 3 maanden maar. :X

Nee, de dader was met zijn vrienden aan het ,, driften '' Daar kickte hij op, dat heeft hij verteld. In een bocht is hij daardoor de macht over het stuur verloren en op de andere weghelft terecht gekomen, waar mijn vriendin op dat moment met de motor richting huis reedt na een werkdag.

Zij is dus vol in de zijkant van de auto gereden en was opslag dood.

Ja te scheef sommige dingen.. 3 jaar geleden is ook een bekende kapot gereden hier in Leeuwarden en ik zag vorige week de dader alweer stoer door de stad lopen!:|

Scheef rechtsysteem...

Als ik de vader was had ik direct zn strot afgebeten denk ik, ben al in alle staten als er iemand aan mn zusje zit zonder d'r pijn te doen laat staan erger.

Status
Not open for further replies.