Nutteloosche Plaatjes #43

Status
Not open for further replies.
Lekker boeiend dat hij dood is, alsof er ook maar iets gaat veranderen in de huidige terrorisme van nu. Nu krijg je (als hij al dood is) allemaal van die vergeldingsacties, en het stokje van de leider van Al Qaida word toch wel door gegeven aan iemand anders.

Eerste resultaten DNA-test Osama positief

WASHINGTON - De eerste resultaten van de DNA-tests die op het lijk van Osama bin Laden zijn uitgevoerd, bevestigen dat het inderdaad om het stoffelijk overschot van de al-Qaedaleider gaat. Dit heeft een Amerikaanse functionaris maandag gezegd. Er is sprake van „zeer trefzekere overeenstemming” met het vergelijkingsmateriaal.

Waarom laten ze eerst geen bewijs zien dan? Ik zeg niet dat het niet waar is, maar haal dan gelijk zulk soort theorien onderuit. Is toch logisch dat mensen bewijs willen.

Je kan het ook andersom bekijken; ze zouden wel ontzettend stom zijn om zoiets naar buiten te brengen, als ze er niet eerst 100 % zeker van zouden zijn.

Mgoed, gefeliciteerd trouwens ;).

Eerste resultaten DNA-test Osama positief

WASHINGTON - De eerste resultaten van de DNA-tests die op het lijk van Osama bin Laden zijn uitgevoerd, bevestigen dat het inderdaad om het stoffelijk overschot van de al-Qaedaleider gaat. Dit heeft een Amerikaanse functionaris maandag gezegd. Er is sprake van „zeer trefzekere overeenstemming” met het vergelijkingsmateriaal.

Ik dacht dat ze helemaal geen lijk hadden? Die was in zee gedumpt ofzo?

Ik geloof er helemaal geen ene snars van. Bin Laden is allang dood, al jaren, tijdens de aanslag waar hij zwaargewond geraakt zou zijn. Waarom zien we hem anders nooit meer in de media? Hij was altijd op tv met zijn uitspraken.

Bullshit. :) Hij was nooit te vinden, en nu hebben ze hem opeens gevonden op een te makkelijke plek? Neh.....

Last edited:
Als ze zoeken moesten ze hem vroeg of laat wel vinden, het is dus laat geworden. (althans, als het allemaal waar is)

[ir]http://tuesdaysinsunnypore.files.wordpress.com/2010/05/dolphin3.jpg[/ir]

Ik ging weer kapot bij southpark.

Bij die foto met die kus en dat kind, is dat een vermomde pedobear die daar rechts om het hoekje staat ofzo :P

2ugcp5f.jpg

:+

Haha Pauw maakte die fout net ook. :+

Cultuurverschil ook, wild west idee.
Kennen wij niet.

Ben het ook wel eens met dat eerste stukje.

Last edited:
Chuck Norris can make wood by rubbing 2 fires together

Chuck Norris counted to infinity..... TWICE

Chuck Norris doesn't flush the toilet, he scares the sh*t out of it

Chuck Norris is 1/8th Cherokee. This has nothing to do with ancestry, the man ate a fucking Indian.

Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.

Outer space exists because it's afraid to be on the same planet with Chuck Norris.

Chuck norris does not sleep. He waits.

Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a Royal Flush.

Chuck Norris doesn’t wear a watch. HE decides what time it is.

Blijft Geniaal:#

Status
Not open for further replies.
Back