Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
Damn dat ding is sick.. Is mar goed dat die niet hier in de buurt is :P Zo'n beesten vind ik echt 3x niks om dichtbij te zijn.

maaikemilf.jpg

WTF :D:D:D

http://plucer.livejournal.com/281211.html

Een lid van het Russische kunstcollectief 'Voina' heeft in een supermarkt een kip gestolen. De vrouw stak de halve panklare kip in haar vagina en wandelde de zaak uit.

De actievoerders maken nogal wat misbaar in de winkel om te verhinderen dat de bewakingscamera's de vrouw filmen. Op de 'kunstvideo', die inmiddels van het net verwijderd is, is vervolgens te zien hoe de vrouw haar slipje uittrekt en probeert de kip tussen haar benen naar binnen te wringen. Meer dan de poging wordt niet getoond. De beelden zijn onder meer te vinden op LiveLeak.

Voina, Russisch voor 'oorlog', heeft al meerdere 'kunstprojecten' op zijn actief. Zo haalden ze recent nog het nieuws door een enorme penis op een brug te schilderen.

En nog zoiets :D

m1azvbea0pp9_700.jpg

ja maar niet helemaal , stond ook via geenstijl of fok nieuws ofzo
Ding hing er half uit.
Redelijk onsmakelijk gezicht

Even iets anders. Wie van jullie heeft hier een uitvaartverzekering? En is lid van een vereniging?

Ik betaal elke maand 7 euro nog wat aan een uitvaartverzekering. En 18.50 per jaar aan een vereniging ''de laatste eer'' Die regelt van alles als je deaud bent.

De een zegt, je bent gek dat je daar lid van bent want je bent nog jong enzo en dan betaal je nu al die rotzooi al.

De ander zegt dat het bij een bepaald bedrag ophoud. Dat je dan niet meer hoeft te betalen maar wel gewoon verzekerd bent.

Jullie mening?

[ir]http://www.wommels.nl/website/images/stories/Logo_verenigingen/logo_delaatsteeer.jpg[/ir]

Lees goed de clausules van de uitvaartverzekering. Je zal niet de eerste zijn, waarbij niet of zeer weinig uitgekeerd wordt. Het blijven verzekeringsmaatschappijen..

Ik ben tegen alles verzekerd wat maar kan:P, zon gemiddelde begravenis feest kist 8/9k ik ben al begonnen met betalen anders betaal je zometeen 20 euro per maand en nu 9 dus maakt geen flikker uit

Zo'n achterlijke dure kist vind ik altijd zo belachelijk. Misschien om in opgebaard te worden maar geef mij maar gewoon zo'n hardboard kist en druk mij de oven maar in :P

Status
Not open for further replies.
Back