Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
umad2.gif

loopofdeath_sg.gif

2mchredbull.gif

epic-win-bike-jump2.gif

force_strong.gif

bothred1.gif

Wtf, die BMX backflip?! :W

Kristian ...
8h stopover at Kuala Lumpur :(
Seriously scared of terrorism this morning and nearly punched a Japanese whackhead for touching me and wanted to give me a BJ on the toilet.. :/
M'n broertje net op facebook. :+

Sta ik gisteravond met 3 maten een sigaretje te roken bij m'n oude werk. Komt er een gast aangereden met z'n auto met een meisje op de scooter er achteraan. Begint die gast opeens volle kracht die meid te slaan en trappen :o

Wij gelijk met ze 4en er op af, dus die gozer komt helemaal schreeuwend en zwaaiend op ons af gelopen. Hij wil uithalen naar een maat van me, maar opeens herkent hij een vriend van mij. Hij draait zich om, rent weg naar z'n auto en gaat er vandoor.
Het zijn gvd idioten, dat meisje was net 16 ofzo en die gast ging helemaal los. Gelukkig weten we wie het is en hebben we een kenteken. We stonden echt op het punt om z'n bek te verbouwen.

Die maat roept ze naam, hij kijkt hem verschrikt aan en rent naar ze auto en rijdt weg. Waarop die meid op de scooter stapt en achter hem aan rijdt terwijl ze net 5/6 beuken kreeg :L. Domme sletjes..

daarom zullen we die vrouwen nooit snappen,
het is niet de eerste die na het afzeiken gewoon weer bij die kerel aanbelt om vervolgens de dag erna weer het zelfde mee te maken, en daarna weer opnieuw naar die gast te gaan.

Bang om alleen te zijn, afhankelijkheid, blabla who cares dit is het nutteloosche plaatjes topic!

[ir]http://i446.photobucket.com/albums/qq186/oostnederland/Nonsense.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.
Back