This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
Hoe kan je nou al zeggen Polderbaan ? Hangt nog altijd af van de windrichting, want volgens mij zijn alle banen wel geschikt voor de A380 .

Anyway, ik ben er ook bij...platformpas, dus even er naartoe rijden!

2 jaar gelede kwam ik terug uit spanje vliege stond hij erook al..

Was wel groot ding en zeker in vergelijking waar ik in zat haha

ik was onderweg naar t strand, en mocht steeds weer naar de rechter baan voor alle ambulances en brandweer die er langs wilde :+
Wel sick inderdaad.

Tour de france komt precies langs mn huis. Wel klote dat ze de weg afsluiten, maar ik heb wel een 1e rang plek in de huiskamer Houd niet van wielrennen, maar toch stiekem wel leuk om even te kijken als ze langskomen.

Vanmiddag kwamen ze ook langs, met een heli er boven... zieke gedachte dat die heli nog geen 20min later oid neer is gestort :S

15 juli aanstaande. 10.00 uur, Schiphol, Polderbaan, eerste landing;

[ir]http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/9/8/1/0957189.jpg[/ir]

:W

15 Juli om 23.30 naar Singapore :W. Helaaas niet met de A380

Reed gister naar huis na de voetbalwedstrijd en had aardig wat bier op dus moest nog een keer kijken voor de zekerheid. Dan ben je echt dom
als je de sticker zo op de motorklep plakt dat je het alleen zelf kan lezen als je achte het stuur zit :S

:winner:

De voorganger ziet deze tekst goed in zijn achteruitkijkspiegel. Hebben ambulances ook. Probeer dit maar te lezen wanneer je achter het stuur zit

*Oeps* haha

sluit zichzelf op en komt nooit meer naar buiten

Status
Not open for further replies.