Echt sick..
Ging naar het strand en was net gebeurd cá 100 meter verder op.
Vond het al raar toen we aankwamen gelijk allemaal ambulances en brandweer. Wist toen nog niet dat het gebeurd was.
En volgende week zondag half Spijkenisse afgesloten voor de:
Lekker is dat.. Word het zo bloed heet en ken ik niet naar het strand omdat alles vast staat..
Grrr
ik was onderweg naar t strand, en mocht steeds weer naar de rechter baan voor alle ambulances en brandweer die er langs wilde :+
Wel sick inderdaad.
Tour de france komt precies langs mn huis. Wel klote dat ze de weg afsluiten, maar ik heb wel een 1e rang plek in de huiskamer Houd niet van wielrennen, maar toch stiekem wel leuk om even te kijken als ze langskomen.
Vanmiddag kwamen ze ook langs, met een heli er boven... zieke gedachte dat die heli nog geen 20min later oid neer is gestort :S
Reed gister naar huis na de voetbalwedstrijd en had aardig wat bier op dus moest nog een keer kijken voor de zekerheid. Dan ben je echt dom
als je de sticker zo op de motorklep plakt dat je het alleen zelf kan lezen als je achte het stuur zit :S
Reed gister naar huis na de voetbalwedstrijd en had aardig wat bier op dus moest nog een keer kijken voor de zekerheid. Dan ben je echt dom
als je de sticker zo op de motorklep plakt dat je het alleen zelf kan lezen als je achte het stuur zit :S