This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
heb die nog gezien denks... vloog net boven almere,, behoorlijk laag/gekanteld en flink wat herrie.
 
beetje kansloos frans bouer meezingen met je bak patat, koude lasagna & smerige ontbijtbuffet... doe mij maar niet

Ik ga altijd gewoon op vakantie lekker eten bij restaurantjes & tenten. Dan merk je pas echt hoe een land is...

Jij lult ook maar met de rest mee, zelf wel eens all-in naar Turkije geweest? Ik namelijk al meedere keren en het bevalt me prima. Je moet dan ook wel een luxe hotel nemen waar voldoende te doen is en dichtbij het strand en centrum is. Je hoeft dus helemaal niet in je hotel te blijven.

Eten is altijd goed, en je kan bij een goed hotel eten wanneer je wilt en daarna kan je alsnog weg. Je hoeft niet daar te eten, als ik een dag naar de stad ga kan ik altijd daar nog mezelf volproppen voor 10 euro.
 

Ben ook al paar keer in Turkije geweest, en toch vind ik het persoonlijk ook leuker om een beetje lang de boulevard te lopen en daar een leuk tentje uit te zoeken ipv het all-in bij een hotel.

Echter ga ik er niet snel nog een keer heen, erger me kapot aan die Turken die zo schijnheilig vriendelijk tegen je doen... MAAR het is een stuk beter dan het tuig wat hier rond loopt.
 

Dat is weer lame. Alsof alles wat jij niet lust je ooit hebt gegeten...
Ik zou dat laat zich niet raden ook never nooit niet een all-in iets doen...
all-in/onbeperkt...zelfde hokje. Sowieso veels te veel volk...en als jij er dan ook nog zou rondlopen.....:*

Niet iedereen gaat/wil all-in...zoals niet iedereen in een tentje in zuid-frankrijk gaat zitten..

[IR]http://img28.imageshack.us/img28/8519/dscn0601j.jpg[/IR]

bretagne btw.
 
Last edited:
Voor jou is die keuze ook sneller gemaakt, jij eet toch alleen maar appels en dat kan je overal nuttigen +pippi+
 
Status
Not open for further replies.