Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Me moeder heeft toevallig enkele jaren terug haar ogen laten laseren in Turkije. Was allemaal hartstikke hygiënisch en uitstekend gedaan. Zaten nog enkele excursies bij de reis inbegrepen ook nog. En was stukke goedkoper dan in Nederland laten doen.
 
ACHTERSTEVOREN LEVEN:



Da's pas Innovatie!!!



Heeft u er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?
Lijkt me veel leuker….
Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin.
als je uit de kist stapt wordt je verwelkomt door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken.
en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen.
Dan mag je een jaar of 20 lekker achter de geraniums hangen, iedere dag een paar borrels, af en toe een uitstapje met een rondvaartboot, elke maand je uitkering.
Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde baan.
Naarmate de jaren voorbijgaan,krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je ook steeds beter, je kunt zoveel roken als je wil, want je longen worden steeds schoner.
Je kan drinken wat je wilt, de katers worden steeds kleiner. Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen.
Je gaat ook steeds meer van je man of vrouw houden.
In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, Maar op 't laats 10 keer per week.
Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al dus je doet geen flikker.
En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, je kan snoepen wat je wil, je bent toch al je tanden weer kwijt.
Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, daarna nog 9 maanden in de veilige, warme moederschoot, en daarna eindig je in een alles verzwelgend, gelukzalig orgasme!
Misschien is dit idee iets te innovatief, maar ik teken ervoor…
 
Prachtig idd :W



/
sickchair.gif
 
Last edited:
Nou ik zit er dus ook al een tijd over te denken.

Maar waarom in Turkije dan?

Ik zou iig geen Turk in de buurt van me oog willen hebben.


Ben je ooit wel eens in een turks ziekenhuis geweest?
10x beter en schoner als een Nederlands ziekenhuis hoor ;) eigen ervaring, heb er zelf in gelegen na een ongelukkie @ vakantie

die oog laser techniek komt ook uit turkije geloof ik? iig dat hun 1 van de eerste landen waren waar dat grootschalig gedaan werd toen het nog 'nieuw' was

hier in nederland zal het iig wel wat hygiënischer aan toe gaan

no fucking way, als je daar al een schaafwondje van 1mm hebt flikkeren ze er al zowat 3 liter jodium over heen, helemaal kins die lui wat betreft hygiene
 
Volgens mij is Tinus ook nog nooit in Turkije geweest. De turken daar zijn niet de turken van hier. Hier is het merendeel verwend #$* volk. Zulk soort turken zie je in Turkije zelf ( bijna ) niet.
 
Idd, meeste turken in turkije zelf doen alles voor je, ook al is t voor de centen. Zijn superaardig en beleefd allemaal :)

Beste vakantie die k tot nu toe heb gehad was ook in Turkije:)
 
In zo'n All-in?! :D

Mja dat maakt verder ook geen reet uit. Alsof je dan de hele dag op het hotelterrein zit. Ben je ook goed gek als je dat doet.

Eten is prima met all-in en nog goedkoper als iedere avond restaurant ook. Meeste hotelkamers hebben ook geen gasfornuis etc.
 
Al 4 keer naar turkije geweest :). Nooit all-in. Lekker restaurantje zoeken waar soms de heerlijkste gerechten heb gegeten. Je zal mij nooit in de rij zien staan bij zon tros buffet
 
Ben nog nooit iemand tegengekomen die naar een appartement ging ipv hotel in Turkije. Ben zelf ook 2x in zo'n resort geweest, en ja het is/lijkt goedkoop voor wat je krijgt, maar dat komt nergens in de buurt van m'n beste vakanties ooit. Ook al ga je buiten zo'n resort, wordt veel van wat je kan doen alsnog gedomineerd door toeristenbedrijfjes. Voor enkel strandhangen, beetje cultuur en restaurantjes hoppen zit ik dan liever in Griekenland oid (en ja, daar is het ook mega toeristisch, maar toch vind ik dat sfeervoller als je buiten de Nederlandse enclaves blijft).
 
beetje kansloos frans bouer meezingen met je bak patat, koude lasagna & smerige ontbijtbuffet... doe mij maar niet :D

Ik ga altijd gewoon op vakantie lekker eten bij restaurantjes & tenten. Dan merk je pas echt hoe een land is...
 
Volgens mij draait die hele turkse kust op tourisme , dus ja hoe puur is het beeld dan.

Ik stap wel in de auto en cross europa wel door.
En anders lekker luxe in een all-in ding

en dan nu
sexy_pils_poster.jpg
 
Zo gek! Dat vliegtuig dat hier net over kwam, ik dacht echt dat hij neer ging storten hier. Gelukkig heeft hij een veilige noodlanding gemaakt :)!

Ik woon vlakbij de Polderbaan, maar zo laag, zo veel herrie :X:X.

CN-RMF;

1633106.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top