5 543543543 Well-Known Member 3 June 2010 #741 Robert said: Met of zonder baltyfus? :* Click to expand... Haha, hou je bek eens joh Beter laten ze hem voor de rest van zn leven in een alfa, krijgt hij uiteindelijk toch zijn verdiende loon wel :+
Robert said: Met of zonder baltyfus? :* Click to expand... Haha, hou je bek eens joh Beter laten ze hem voor de rest van zn leven in een alfa, krijgt hij uiteindelijk toch zijn verdiende loon wel :+
Laine Leren Lenie 3 June 2010 #742 Rickaaa said: Haha, hou je bek eens joh Beter laten ze hem voor de rest van zn leven in een alfa, krijgt hij uiteindelijk toch zijn verdiende loon wel :+ Click to expand... Zou k m liever in n Opel Kadet zetten. Of gewoon een willekeurige Opel.
Rickaaa said: Haha, hou je bek eens joh Beter laten ze hem voor de rest van zn leven in een alfa, krijgt hij uiteindelijk toch zijn verdiende loon wel :+ Click to expand... Zou k m liever in n Opel Kadet zetten. Of gewoon een willekeurige Opel.
Laine Leren Lenie 3 June 2010 #744 Rickaaa said: Of op een aerox Click to expand... Ja op een roze die 44 gaat.
Martyn_ Well-Known Member 3 June 2010 #746 Tinne said: Hij is verdacht trouwens he...niet veroordeeld. Click to expand... Ben jij een loran lover jong! Hij spoort gewoon niet, in nederland is die een kneus 1e klas, in thailand wou die een vrouw kopen en in peru wou die een lelijk wijf ballen die hem zelfs nog afwees
Tinne said: Hij is verdacht trouwens he...niet veroordeeld. Click to expand... Ben jij een loran lover jong! Hij spoort gewoon niet, in nederland is die een kneus 1e klas, in thailand wou die een vrouw kopen en in peru wou die een lelijk wijf ballen die hem zelfs nog afwees
race_typhoon Well-Known Member 3 June 2010 #747 Gelukkig heb ik m'n Joran T-shirt nog in de kast liggen.... Ik denk dat ik hem morgen maar weer eens aandoe
Gelukkig heb ik m'n Joran T-shirt nog in de kast liggen.... Ik denk dat ik hem morgen maar weer eens aandoe
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 3 June 2010 #748 Martyn said: Ben jij een loran lover jong! Click to expand... Gast! doen eens ff niet zo simpel/