This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nu wordt ik echt gek

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
oke dan vervolg story over m'n vivacity!
ik heb net ff me uitlaat uitgebrand (2x zelfs) en er weer onder gezet, maar ook dit scheeld dus geen zak!!
ik ga nu nog steeds 50 - 55 (ja idd de snelheid blijft dalen sinds de afgelopen week!!!) ik weet het nu echt niet meer.
dit is al gedaan:
- cilinder en zuigerveren gecheckt (perfect in orde)
- achterpoulie's vervangen.
- V-snaar
- rollen
- uitlaat ontkoold
- uitlaat poort op cilinder ontkoold
- rollen gecheckt
- met luchtschroef zitten "spelen"

ik begrijp er echt nix mee rvan, ik ga zo ff met me achterwiel van de grond en zonder carterkap vol gas geven om naar me transmissie gedeelte te kijken, en als dat niet help ff me std uitlaat eronder hangen. Maar wat kan het nu zijn!! ik weet het niet meer and really need your help.

dus als iemand een ideetje heeft, mag hij het zeggen!
me snelheid is dus gelijdelijk veranderd van zo'n 85 naar nu zo'n 55 km/h

PLIEZ HELP

Originally posted by Patrick
Het is misschien een dom antwoord, maar het gebeurt nogal eens!: Heb je je trommelrem misschien niet tever aangedraaid? (is mij ook eens overkomen )

Wou ik ook net zeggen jah, loopt je rem niet gewoon aan, bij je voor of achterwiel, maar vervang die zuigerveren nou gewoon es, dan kan je dat iig afschrijven, want dat is de meest voor de hand liggende oorzaak.

oke ik weet al wat het is (en ik vervang me zuigerveren lekker niet , want daar ligt het dus niet aan) maar het ligt aan me Yasuni Z, ik heb hem wel uitgebrand, maar dat hielp dus niet. Nu met me std. uitlaat (met piemel er nog aan) looptie 75, en trekt hij heel snel op (tot de 30 gaat sneller als met me yasuni,) het enige wat ik verder veranderd heb is me std rollen er weer in!
maar wat kan er nu mis zijn met me Z??? ik wil hem er toch weer onder!

met die z blijft tie pruttelen, ik heb me scoot met m'n achterwiel van de grond volgas laten draaien, en zelfs toen pruttelde dat ding en kwam heel slecht op toeren, het duurde redelijk lang voordat de v-snaar op 3/4 van de vario was, toen liet ik gas los! Maar ik heb met me std uitlaat echt nix veranderd op me rollen na. (met z: 7,1 gram, met std uitlaat 10 gram in me multivar) gewoon 74 sproeier ering gehouden, +50 % trekveertjes (aanrader voor std peugeot pijp!!!) en een witte malossi drukveer! ik denk toch dat er iets met die pijp mis is, (hij ia al 11.000 km oud (8 a 9 maanden) en deed het in het begin wel errug goed!

Op nieuwe Yasuni Z's schijnen vaak schotten te zitten, misschien is dit bij jou ook het geval. Kijk daar eens naar (demper eraf en dan {! HERRIE, dan zitten er geen schotten in)
Zo ja gewoon eruit flikkeren die dingen.

lezen:| hij zei toch dat ie het wel goed heeft gedaan maar dat ie het nu niet goed meer doet, die schotten komen er niet zomaar in hoor , mischien is sinterklaas wel door zijn demper gekropen en heeft die schotten eringestopt

er zitten schotten in ja! maar dat is idd al vanaf het begin en die zijn er niet in komen waaien

zou achter die schotten niet extra veel vuil etc. kunnen blijven hangen dan?
en hoe haal je ze er dan makkelijk uit, dat kan toch niet (behalve met slijpen en lassen, maar dat noem ik niet makkelijk!!!)

stop er eens een knalpatroon in

nee maaruh je had hem toch al 2 keer uitgebrandt?haal anders ff je demper eraf en kijk of daar iets tussen zit, probeer anders ff een anders snelle uitlaat van kamaden ofzo eronder te gooien, kijken of ie dan nog niet los komt dan weet je tenminste 100% zeker dat het aan je uitlaat ligt

suc6 ermee greetz

Dit is een schot, waarshcijnlijk zxit er ook zoiets in je Z, mijn RS raakte hierdoor iig niet eerder verstopt ofzo.

En tohc denk ik dat je uitlaat van binnen verrot is, heb je ook met een shcroevendraaier een beetje in de mond van dee uitlaat gepulkt?

neem je yas. z mee naar een dealer waar ze er ook een hebben, pakt ze alletwee in je handen, (je ruilt ze om ) en dan weeg je ze (ongeveer) is die van jou veel zwaarder, dan zit ie verstopt, en weet je het zeker, en het uitstoken, lukte dat wel gewoon goed, of ging dat niet?

met mijn ori. sf pijp gehad, ik kon hem niet eens meer uitstoken, omdat ie helemaal vol zat met zooi. toen maar een andere gekocht