Scooter wordt gelijk al heet Zip 4t

Svenvz

New Member
Hallo, mijn scooter uitlaat was er vorige week afgavallen wardoor er nieuwe kleppendeksel op moest voor de uitlaat poort maar sinds ik die erop heb gezet wordt mijn scooter bij het starten en even staionair laten lopen gelijk al heet en hoor je de uitlaat tikken. Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo, mijn scooter uitlaat was er vorige week afgavallen wardoor er nieuwe kleppendeksel op moest voor de uitlaat poort maar sinds ik die erop heb gezet wordt mijn scooter bij het starten en even staionair laten lopen gelijk al heet en hoor je de uitlaat tikken. Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?
Meschien eerst de oorzaak vinden van dat je uitlaat loskomt wat ik behoorlijk knap vind.
 
Waarom moest er een nieuw kleppendeksel op je scooter als de uitlaat los gaat? Dat je uitlaat heet wordt als de scooter stationair draait is normaal , hoelang vindt jij even .het tikken komt omdat het metaal uitzet en is vrij normaal
 
Waarom moest er een nieuw kleppendeksel op je scooter als de uitlaat los gaat? Dat je uitlaat heet wordt als de scooter stationair draait is normaal , hoelang vindt jij even .het tikken komt omdat het metaal uitzet en is vrij normaal
Omdat mijn uitlaat met 2 bouten vast zat dus waren de uitlaat tapeinden afgebroken
 
Waarom moest er een nieuw kleppendeksel op je scooter als de uitlaat los gaat? Dat je uitlaat heet wordt als de scooter stationair draait is normaal , hoelang vindt jij even .het tikken komt omdat het metaal uitzet en is vrij normaal
Ik ga er van uit dat de Cilinderkop vervangen is .
Scooter is nu warm geweest , ik zou opnieuw kleppen stellen , waarschijnlijk staat de uitlaat klep te strak.
 
Op je vliegwiel staan 2 kenmerken
1 : Timing
2 : Ignition
Timing om de Distributie op tijd te zetten .
Ignition gaat gepaard met de Pick Up Sensor.
Tussen de Sensor moet een bankpasje passen ( nokje op het vliegwiel. en de Sensor ).
 
Op je vliegwiel staan 2 kenmerken
1 : Timing
2 : Ignition
Timing om de Distributie op tijd te zetten .
Ignition gaat gepaard met de Pick Up Sensor.
Tussen de Sensor moet een bankpasje passen ( nokje op het vliegwiel. en de Sensor ).
Op je vliegwiel staan 2 kenmerken
1 : Timing
2 : Ignition
Timing om de Distributie op tijd te zetten .
Ignition gaat gepaard met de Pick Up Sensor.
Tussen de Sensor moet een bankpasje passen ( nokje op het vliegwiel. en de Sensor ).
Ja klopt 2 strepen staan erop
Post automatically merged:

Ja klopt 2 strepen staan erop
Ik snap niet precies waar het bankpasje moet wat bedoeld u
 
Tussen het nokje op vliegwiel , en de Pick Up Sensor , zit speling, bankpasje moet er strak tussen passen.
Om de ontsteking perfekt op tijd te zetten (graden )heb je een Stroboscooplamp nodig .
 
Last edited:
Back
Top