Metal
Pr0ud Hardr0ck Member
oke dan vervolg story over m'n vivacity!
ik heb net ff me uitlaat uitgebrand (2x zelfs) en er weer onder gezet, maar ook dit scheeld dus geen zak!!
ik ga nu nog steeds 50 - 55 (ja idd de snelheid blijft dalen sinds de afgelopen week!!!) ik weet het nu echt niet meer.
dit is al gedaan:
- cilinder en zuigerveren gecheckt (perfect in orde)
- achterpoulie's vervangen.
- V-snaar
- rollen
- uitlaat ontkoold
- uitlaat poort op cilinder ontkoold
- rollen gecheckt
- met luchtschroef zitten "spelen"
ik begrijp er echt nix mee rvan, ik ga zo ff met me achterwiel van de grond en zonder carterkap vol gas geven om naar me transmissie gedeelte te kijken, en als dat niet help ff me std uitlaat eronder hangen. Maar wat kan het nu zijn!! ik weet het niet meer and really need your help.
dus als iemand een ideetje heeft, mag hij het zeggen!
me snelheid is dus gelijdelijk veranderd van zo'n 85 naar nu zo'n 55 km/h
PLIEZ HELP
ik heb net ff me uitlaat uitgebrand (2x zelfs) en er weer onder gezet, maar ook dit scheeld dus geen zak!!
ik ga nu nog steeds 50 - 55 (ja idd de snelheid blijft dalen sinds de afgelopen week!!!) ik weet het nu echt niet meer.
dit is al gedaan:
- cilinder en zuigerveren gecheckt (perfect in orde)
- achterpoulie's vervangen.
- V-snaar
- rollen
- uitlaat ontkoold
- uitlaat poort op cilinder ontkoold
- rollen gecheckt
- met luchtschroef zitten "spelen"
ik begrijp er echt nix mee rvan, ik ga zo ff met me achterwiel van de grond en zonder carterkap vol gas geven om naar me transmissie gedeelte te kijken, en als dat niet help ff me std uitlaat eronder hangen. Maar wat kan het nu zijn!! ik weet het niet meer and really need your help.
dus als iemand een ideetje heeft, mag hij het zeggen!
me snelheid is dus gelijdelijk veranderd van zo'n 85 naar nu zo'n 55 km/h
PLIEZ HELP