Nu is het echt gedaan...

Status
Not open for further replies.

Pyro

Well-Known Member
Ok, ik ga zeer binnenkort het tweedehands gedeelte van scooterz.nl afsluiten..

Als ik dit soort berichtjes krijg dan houdt voor mij hier de lol van het verhaal op:


He,MAFKEES ga niet stoer lopen doen anders kom ik ff bij je langs dan neuk
ik je moeder ook ff. Als je wil vechten moet je naar beverwijk komen Dat
over die scooters maak ik zelf wel uit kneus als je problemen wil moet je
mij ff mail .

GR. BEVERWIJK RULES.......
p.s speedglenn@hotmail.com


Mocht iemand zich geroepen voelen om deze gast eens lekker te raggen of whatever, het kan me geen moer meer schelen.
 
Advertisement - register to remove this

Ja, das wel jammer voor de mensen die er wel serieus gebruik van maken. Jammer, maar zo gaat het meestal.
 
eej waar woont ie? heb op 't moment een boel agressie wat ik nog kwijt moet
smile.gif
 
j ehebt idd volkomen gelijk, het is wel zwaar verveldn voor ied. die er serieus gebruik van wilde maken, maar ja als je zulke posts krijgt is het niet leuk!!! Vind het zwaar lullig om zulke post te sturen, en als het een gast van het forum is of als we aan z'n gegevens kennen komen moeten we hem idd maar ff afraggen, dan laat hij het wel uit z'n lompe kop!
 
JEZUS zeg wat denk ie wel niet dat ie god is ofzo! hoe diep kun je zinken!!! eigenlijk moet je ff met een groepje langs de deur gaan en kijken of ie dan ook nog zo stoer is maar wij kunnen ons beter niet zo verlagen tot dit niveau!!! echt triest
 
Vind het sowieso gruwlijk nutteloos om hier (of ergens) te gaan lopen schelden op mensen die je niet eens kent...

Gewoon triest dat een (stelletje) eikel(s) een beetje loopt te zieken hier... Dat soort mensen verveelt zich gewoon, ik heb gewoon nauwelijks tijd om iets fatsoenlijks te posten, laat staan van dat soort crap...

Greetz.
 
gangster als dat die gozer glenn van eeyk is ga ik echt lachen
dat is zo een intens wazige gozer, ps ik woon zelf ook in beverwijk heerlukke city alles te krijgen van soft tot hard (en dan heb ik het over drugs) haha.

En pas maar op jongens ;) niet echts boeiend
 
Gaat ook weer nergens over dit...

Iemand begint over vervelende vraag en aanbod figuren, niet over de vraag en het aanbod van drugs 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top