Ntt Ombouwen met runner voorvork+velgen

MSSH

Hoooooi
1 Runner Voorvork (met spatbordje)
1 Runner Voorvelg
1 Runner Achtervelg (trommel)

Dit wil ik op mijn Ntt gaan bouwen maar ik vroeg mij af of dit gaat of niet. Omdat een Ntt zoeen vaag rem leiding ding heeft voor boven het wiel. En ook zou ik willen weten of de runner achtertrommelvelg op mijn Ntt past.
BVD voor de hulp.
 
Advertisement - register to remove this

Euh, dat ice spatbord zit aant karter en aangezien de carters hetzelfde zijn tada, moet dat lukken.
En hoezo die runner velg past niet.
De Voorvork van runner gaat er ook niet op maar alleen de velg me klauw en schijf.
 
Die achterassen zijn toch hetzelfde da moet toch lukken dan. En heeft er iemand anders nog Nrg velgen die hijwil ruilen tegen Ntt velgen en een runner voorvork krijg je er dan ook bij.
 
voor de duidelijkheid:RUNNER heeft 220 mm remschijf,NTT 180 mm...dus hoe wou je dat doen??Remklauwen zijn even groot,ik heb een NRG MC3 voorvork gemonteerd in de mijne met runner wiel,dan wil et wel :*
 
Sorry dat ik dit topic weer omhoog trek :p

Maarre ik krijg dus een binnenkort een typhoontje,daar kan ik dus wel een mc3 voorvork in zetten.
En daarin runner wielen hangen+runner rem spul.

:W
 
Ik heb nu een nieuwe runner vork hier liggen,het enige wat anders is,is het soort lager.

Bij tph vork zit er een soort rand waar een lager in ligt,bij runner moet je de lager om de vork doen zeg maar :)

Moet wel passen te maken zijn dus.:W
 
Back
Top