Ntt Ombouwen met runner voorvork+velgen

MSSH

Hoooooi
1 Runner Voorvork (met spatbordje)
1 Runner Voorvelg
1 Runner Achtervelg (trommel)

Dit wil ik op mijn Ntt gaan bouwen maar ik vroeg mij af of dit gaat of niet. Omdat een Ntt zoeen vaag rem leiding ding heeft voor boven het wiel. En ook zou ik willen weten of de runner achtertrommelvelg op mijn Ntt past.
BVD voor de hulp.
 
Advertisement - register to remove this

Ja, dat past zeker, want het frame van een ntt, nrg, typhoon is vrijwel identiek op een paar dingen na(zoals bobine ophang stang enzo). Maar dit project gaat niet meer door, ik ben op mijn bek gegaan omdat een boer zijn zand niet van de weg heeft geruimd. Nu heb ik voor ik schat 140 euro kapschade en dat moet eerst hersteld worden. Maja ik ga proberen de gemeente aansprakelijk te stellen, want zij zijn verantwoordelijk voor het schoonhouden van de wegen.
 
Voorvork past niet omdat er iets niet mogelijk is met het schroefdraad van je balhoofd,NRG e=mc 2 of 3 past wel(heb ik ook,btw betere voorvork,maja pia vork is nooit goed.)In Nrg E=mc3 past je runner wiel wel omdat het gemaakt is voor 220 mm voor rem schijf,in e=mc2 zit een 180mm schijf.Achter wiel lukt zonder problemen.


Nrg e=mc3 voor kap past niet op NTT(sluit onderaan niet goed,komt een open plek te zitten)Omdat beenschilden verschillend zijn.

Je kunt ook een Rem systeem nemen van een Nieuwe type NRG of een gewone Gilera Runner,want die hebben niet zon vage rem systeem als een NTT(heb em bij de mijne ook al verwisseld)Het enige probleem is met het nieuwe type remsysteem(Met rem-vloeistof reservoir onder stuurkap) is dat het tegen je stuurkap aan komt,tenminste bij mij wel omdat ik ook een hele gas hendel enzo van een NRG e=mc3 heb,dus dan kun je beter een dashboard en een stuurkap van een E=MC3 nemen,dan sluiten de kappen wel weer goed.

Ik heb dus ook al mn hele NTT omgebouwd, voeg me andeers maar toe opo msn ofsow als je nog wat wil weten.
PS:zwaar klote voor je scoot man! maja hoop dat je scoot nog gefixt wordt mzzl!!
 
Originally posted by Gilera666
Nrg e=mc3 voor kap past niet op NTT(sluit onderaan niet goed,komt een open plek te zitten)Omdat beenschilden verschillend zijn.


wel ff goed zeggen dan: een e=mc3/extreme/e=mc2 voorkap passen onderling, maar niet op NTT/TPH/ouwe NRG, die onderling dus wel weer passen.
 
Ik ga nu gewoon in de orginele voorvork een runnervelg leggen, en ja dan komt er ook de runner schijf+klauw in. En achter komt ook een runnervelg. Ik weet dat de trommel groter is, maar dat los je op met andere remschoenen. Verder gaat er denk ik een Ice achterspatbord op en een runner voorspatbord.
Ik heb trouwens al een Nrg mc2 voorkap maar deze gaat er weer af want ik vind die van de Ntt mooier en die heb ik ook(+achterstuk)
 
Back
Top