This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NRX vs. Shot

Dano

Clio RSI
oke...een hele stomme vergelijking, maar mn vraag is...wat krijg ik het meest van de Shot tegenover de NRX..meer koppel, of juist meer top?..ik wil graag meer koppel...mn top is hard zat vind ik..welke andere uitlaat raad je me aan als ik meer koppel wil..moet een 2e handsje zijn, die onder de 100 moet blijve..lkkr low-budget ...dit is trouwes de rest van me setup..

50cc stnd (Tuned door Brommerzaak in de buurt)
Polini Speedcontrol
Hebo koppeling

btw..tis een NRG

alvast bedankt!
 
shot zou op alle vlakken beter moeten zijn... als je echt koppel wil zal je toch een 70 moeten gaan halen hoor, met een trage giet zal je top ook weer nie ZO hoog liggen
 
neej oke...70cc heeft meer koppel..maar kwil kijken hoever ik kan gaan met me stnd 50...en aangezien ik er ook dagelijks mee rijd...moet het goed betrouwbaar zijn..
 
RemcoV said:
Een NRX doet het perfect op een std cil , ook vooral op Pia

Persoonlijk denk ik dat de Shot het verliest van de NRX


me NRX knalt op top goed hard!...loopt 90 echte km..ik houd iig een 10pk Firefox met 50cc hebo manston op top bij...en tjah....kwa koppel verlies ik et wel...
maar zou een NRX echt sneller zijn dan de Shot op mijn setup?
tjah...Shot ziet er wel stukkie mooier uit denks
 
zou hij meer koppel hebben met een DR70 en 12mm dan met een 17,5mm en Shot? anders overweeg ik toch om een DR te halen...
ik kan namelijk voor 100 euro alleen een DR70 halen
of voor 100 euro een tweede hands Shot en een 17,5mm Dell
wat zal dan uiteindelijk beter rijden?
 
oke dan..ooit nog een 17,5 erop idd
heeft er iemand toevallig nog een Giannelli demper liggen..mijnes is verrot:S
wat trouwes ook heel er vaag is!..mn demper ligt eraf, en hij maakt precies het zelfde geluid als eerst! ..helemaal niet overdreven hard...alsof hij erges dempt in de uitlaat zelf:S
 
Komt omdat er schotten in je uitlaat zitten..
 
de NRX blijft...en kga nie meer voor een Shot..aan de meerderheid te horen hier..lijkt me dat er weinig of miss zelfs geen groot verschil zit tusse beide uitlate..nu komt er als eerst een 17,5mm Dell carb....is het verschil goed merkbaar vergelijke met de 12mm? na de vakantie komt er een DR70 op..zijn deze cilinders erg betrouwbaar? want ik rijd in de schoolperiode toch bijna wel 250km per week...nu zie ik ook dat je een DR getuned kan kopen bij revolution70... is dit aan te raden? welke lijkt jullie beter de NM-versie..of de RPM versie, in combinatie met de NRX..ik zou zeggen de NM, NRX is niet echt een hoge toeren knaller..