NRX of Shot

BetaArkAC

Well-Known Member
Yowz..
ik ben van plan een andere pijp te halen voor me scoot. Ik ben niet van plan ooit een andere cilinder te halen, ik blijf met mijn std cilinder rijden. Zou ik nu een nrx halen of een Shot? En welke afstelling moet ik dan hebben?

Advertisement - register to remove this

Ik zie dat je hier pas zit, en daarom ff een tip: kijk eerst wat rond voordat je dit soort dingen gaat vragen, dan wist je namelijk het antwoord al.

De Shot is stukken beter dan de NRX, ook op je standaard cilinder. En natuurlijk rijdt een Shot beter dan een Power One.

Mits goed afgesteld iets beter....... hmm klinkt niet echt als een denderende vooruitgang chef
smile.gif

Originally posted by BetaArkAC:
Mits goed afgesteld iets beter....... hmm klinkt niet echt als een denderende vooruitgang chef
smile.gif

erm, ik was deze:
wink.gif
vergeten. Ik bedoelde het dus sarcastisch... Daarbij noemde ik de Power -1 <-- sjek de - (min) maybe gaat er dan een liggie branden...

Wat zijn je prestaties dan met Power One? Zal niet echt geweldig zijn... STEL dat de prestaties gelijk blijven (kan het me niet voorstellen, of je moet wel heel slecht afstellen) ga je er qua uiterlijk/kwaliteit/geluid toch wel heel veel op vooruit...

Monteer een 82-sproeier (prop uit luchtfilter), strakkere veertjes (vaak bijgeleverd)... 4 gr. rolletjes zijn vaak bijgeleverd voor Minarelli, deze zullen aan de lichte kant zijn...

Greetz.

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wat zijn je prestaties dan met Power One? Zal niet echt geweldig zijn... STEL dat de prestaties gelijk blijven (kan het me niet voorstellen, of je moet wel heel slecht afstellen) ga je er qua uiterlijk/kwaliteit/geluid toch wel heel veel op vooruit...

Monteer een 82-sproeier (prop uit luchtfilter), strakkere veertjes (vaak bijgeleverd)... 4 gr. rolletjes zijn vaak bijgeleverd voor Minarelli, deze zullen aan de lichte kant zijn...

Greetz.

Ook als hij niet kan afstellen moet het beter zijn, dan is namelijk die Power One ook brak afgesteld... een brak afgestelde Shot gaat altijd nog beter dan een net zo verot afgestelde P.O.
smile.gif

Mooi,

ik zat aan deze afstelling te denken:

Giannelli Shot

Sproeier 82
4.5 grams rollen
Gele Malossi drukveer
40% trekveertjes

zo zou het toch aardig moeten zijn ?
Thx for the tips btw
smile.gif

Originally posted by BetaArkAC:
Mooi,

ik zat aan deze afstelling te denken:

Giannelli Shot

Sproeier 82
4.5 grams rollen
Gele Malossi drukveer
40% trekveertjes

zo zou het toch aardig moeten zijn ?
Thx for the tips btw
smile.gif

Probeer eerst je standaard drukveer, daarna een polini (goud) 15% drukveer.
Malossi geel is denk ik iets te sterk voor jou setup..

Originally posted by SpeedfightFreak2001:
Originally posted by Prozhen:
Probeer eerst je standaard drukveer, daarna een polini (goud) 15% drukveer.
Malossi geel is denk ik iets te sterk voor jou setup..
malossi geel = 15%

Zout op met al dat gedoe van: Goud=zoveel procent en wit is zoveel procent.
Daar klopt nix van. Malossi geel is Malossi geel en Polini goud is Polini goud. Overigens is Malossi geel sterker dan Polini goud dus kunnen ze in jouw theorie nooit allebei 15% zijn.

ik had sproeier 78 met prop, en 86 zonder, en nadat ik mn luchtfilter had schoongemaakt (eerste keer dat dat in zn 3 jarige leeftijd gebeurde) had ik sproeier 88 zonder prop

Back