NRX of Shot

BetaArkAC

Well-Known Member
Yowz..
ik ben van plan een andere pijp te halen voor me scoot. Ik ben niet van plan ooit een andere cilinder te halen, ik blijf met mijn std cilinder rijden. Zou ik nu een nrx halen of een Shot? En welke afstelling moet ik dan hebben?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wat zijn je prestaties dan met Power One? Zal niet echt geweldig zijn... STEL dat de prestaties gelijk blijven (kan het me niet voorstellen, of je moet wel heel slecht afstellen) ga je er qua uiterlijk/kwaliteit/geluid toch wel heel veel op vooruit...

Greetz.

Ja maar in de portomonee een heel stuk achteruit... Je moet de dingen wel eerlijk tegenover elkaar afwegen. En als deze jongen hetn ou zonde vindt daar zijn geld in te investeren, als ie er geen goede prestaties voor terugkrijgt kan ik dat begrijpen, investeer dan in een andere vario, of carburateur!

SvR

kijk jij snapt 't Sjoedyo
smile.gif

Maar ja.. de vraag is of ik er echt op vooruit gaat....

Originally posted by BetaArkAC:
NastroAzzuro...

mijn power one is toevallig wel helemaal perfect afgesteld, kan echt niet beter, 90 teller liggend.... en trekt bruut op..

Trekt bruut op? Volgens mij heb jij nooit op een scooter gereden waar een echte "snelle" uitlaat onder zit.

Originally posted by BetaArkAC:
Dan wil ik die shot weleens voelen optrekken dan
wink.gif

90 op de teller liggend is toch niet echt spectaculair, of wel??
smile.gif
Ik vond me scooter eerst ook hard optrekken, toen 70 eronder, nou.. ik helemaal blij
smile.gif
Toen een vespa ciao gekocht en dat trekt gewoon vrij zielig op. Me scoot heb ik toen weer origineel gemaakt en toen ik der nog effe voor de laatste x op ging rijden (ik was dus me ciao gewend) vond ik dat al eng hard optrekken
biggrin.gif
biggrin.gif
Jouw brute gevoel is dus vrij relatief
smile.gif

Originally posted by speedfreak:
hmz bart, als de roest van je 4sjees zal je niet lekker liggen, maar de popnagels die er al uit zijn gevallen zullen je darmflora iig niet verpesten
wink.gif

henk

Popnagels? Zo triest zit een For Sjees nu ook weer niet in elkaar
smile.gif
...

Het valt nogal mee achteraf, alleen een nasty schurende demper langs ophangpunt, maar die heb ik gered... check het deukje in de demper, heb ik een rubber tussen gemaakt, hij is nu lekdicht, en goed opgehangen, ben er eigenlijk best tevreden over op het moment
smile.gif
...

gareforrace.jpg

Elke keer olie erop als je gaat rijden, scheelt ook
smile.gif
...

Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 21 June 2001).]

Back