Nrg mc1 ac blok overzetten op 4t zip

Advertisement - register to remove this

Wat heb je zelf al onderzocht? Niet flauw bedoeld, maar het is geen "lego" dat je het ene blok onder een ander type scooter klikt. En uiteraard kan er een hoop, maar als je deze vraag al moet stellen, heb je dan wel de vaardigheden om dit te doen?
 
Enige wat ik me zo 123 kan bedenken is dat ik het lastig ga krijgen met electra op het contactslot en verlichting ectt
En dat ik moet kijken of m’n huidige nrg subframe onder de zip past of dat ik een 2t subframe moet gaan zoeken verder moet ik kijken of een zip achtervelg op het nrg blok past zo niet gewoon m’n nrg velg gebruiken en een ophogingsblokje voor onder m’n chockbraker en gaan kijken of het blok er recht onder komt te staan verder kan ik niks anders bedenken vandaar m’n vraag
En aan m’n vaardigheden twijfel ik niet heb veel gesleuteld alleen nooit n blok gewisseld
 
2t ga je niet zo onder een 4t frame krijgen. Die kabelboom kan je nog een 2t kabelboom voor pakken en die monteren dan ben je al een heel eind. Maar dan zit dat blok er nogsteeds niet onder. Nrg subframe bast sowieso al niet op een zip, helemaal niet op een 4t omdat dit heel ander soort is. Dus ik zou me er niet aan wagen als je dit soort dingen al moet vragen. En als je er toch aan begint vraag je dan eerst ff af hoe je je blok in lijn met je voorwiel krijgt, anders rijd het nog eens kut ook
 
Back
Top