This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nos mengsel

Status
Not open for further replies.

hebo_freak

Well-Known Member
ik heb een bus nos gekocht voor in je benzine te mengen nu heb ik dat gedaan in een honda px(met 65cc en sportuitlaat en mallosssi gewichten en rijdt 50 en trekt niet)nu was dit geen verschil in prestaties zelfs niet in kracht ofzo ligt het aan de brommer of de nos.de brommer is btw. on opvoerbaar

gr

jimmy
 
NOS om met benzine te mengen :S waar heb je het gekocht want als ik dit zo lees lijkt het me dat je niet echt de goede hebt.
 
Een gas mengen met een vloeistof! :X Leg eens uit ff hoe dat in zn werk gaat met die specifieke kit, dan kan men er meer over vertellen. Verder zul je inderdaad wat moeten proberen als je, waar dan ook mee, winst wilt behalen.
 
hoezo honda on opvoerbaar

andere ontsteking erop en je kan zoveel opvoeren als je wilt

en je hebt zeker octaan boost of nitromethanol gekocht?
 
Je hebt van die flessen met octaan booster die in een nos fles verpakking zitten.Die zoek ik ook nog,iemand een idee waar ik die kan halen?
 
Er is hier duidelijk sprake van de klok horen luiden en daarom maar een kat in een zak kopen. Kijk eens verder dan je neus lang is en neem niet teveel hooi op je vork!
 
Status
Not open for further replies.