Cra-c-c
I'm back
Na vele succes volle aankopen bij scootparts dacht ik nog eens een rotor te bestellen , maar een simpele levering is voor hun dit keer teveel .
Ook een vriendelijke afhandeling is niet meer aan de orde als ik vraag waar het bestelde spul blijft ...
Ik zal mijn mailtjes eens laten lezen .. :
vanaf et begin :
Hallo Marly,
De bestelde binnenrotor wordt vandaag (dinsdag 31 augustus) naar je toegestuurd.
Wij verwachten dat de aflevering morgen (woensdag 1 september)
plaats zal
vinden door de PTT.
Met vriendelijke groet,
Ingrid
administratie Scootparts.nl
het was ondertussen al anderhalve week verder en vroeg mij eens af waar het spul bleef , en stuurde :
hallo ,
scootparts ........
Deze mail heb van jullie ontvangen op 31 augustus ....
Ik ging er dus ook vanuit dat ik de volgende dag de binnenrotor
thuis kon verwachten .
Het is nu 8 September en heb nog steeds niets ontvangen ..
Vind dit erg jammer , omdat voorheen elke bestelling vlekkeloos verliep
Als ik morgen donderdag 9 September mijn binnenrotor nog niet thuis heb,dan kunnen jullie de bestelling annuleren en zal ik ook verder geen moeite meer nemen om in het vervolg nog iets bij jullie te bestellen .
Marly ........
dit kreeg ik op de bovenstaande mail terug
ik ben niet Marly maar ik wens je veel suc6 verder. Ik moet jouw niet!
waarop ik dan stuurde
nee dat je marly niet bent begrijp ik ... IK ben marly en ik stuur deze
mail naar Scootparts ..... betreft de levering van de HPI :S ....
erg jammer .... helaas geen scootparts meer voor mij , en zal dit zeker verder zeggen .. melding maken @ beide scooterfora ..... Scooter-freaks.nl
en ook zeker Scootertuning.net ..
Alsof ik dan nog niet bot genoeg behandeld was kreeg ik geen alternatief voor de levering terug maar een heel onproffesioneel antwoord :
ja doe maar, ze zullen je wel geloven. NOT.
Erg jammer , hebben meer mensen dit soort ervaringen en wat moet ik hiermee ???
Greetz Marly
Ook een vriendelijke afhandeling is niet meer aan de orde als ik vraag waar het bestelde spul blijft ...
Ik zal mijn mailtjes eens laten lezen .. :
vanaf et begin :
Hallo Marly,
De bestelde binnenrotor wordt vandaag (dinsdag 31 augustus) naar je toegestuurd.
Wij verwachten dat de aflevering morgen (woensdag 1 september)
plaats zal
vinden door de PTT.
Met vriendelijke groet,
Ingrid
administratie Scootparts.nl
het was ondertussen al anderhalve week verder en vroeg mij eens af waar het spul bleef , en stuurde :
hallo ,
scootparts ........
Deze mail heb van jullie ontvangen op 31 augustus ....
Ik ging er dus ook vanuit dat ik de volgende dag de binnenrotor
thuis kon verwachten .
Het is nu 8 September en heb nog steeds niets ontvangen ..
Vind dit erg jammer , omdat voorheen elke bestelling vlekkeloos verliep
Als ik morgen donderdag 9 September mijn binnenrotor nog niet thuis heb,dan kunnen jullie de bestelling annuleren en zal ik ook verder geen moeite meer nemen om in het vervolg nog iets bij jullie te bestellen .
Marly ........
dit kreeg ik op de bovenstaande mail terug
ik ben niet Marly maar ik wens je veel suc6 verder. Ik moet jouw niet!
waarop ik dan stuurde
nee dat je marly niet bent begrijp ik ... IK ben marly en ik stuur deze
mail naar Scootparts ..... betreft de levering van de HPI :S ....
erg jammer .... helaas geen scootparts meer voor mij , en zal dit zeker verder zeggen .. melding maken @ beide scooterfora ..... Scooter-freaks.nl
en ook zeker Scootertuning.net ..
Alsof ik dan nog niet bot genoeg behandeld was kreeg ik geen alternatief voor de levering terug maar een heel onproffesioneel antwoord :
ja doe maar, ze zullen je wel geloven. NOT.
Erg jammer , hebben meer mensen dit soort ervaringen en wat moet ik hiermee ???
Greetz Marly