speedfight 2 2takt start koud nooit op zich zelf

verzeik

Member
Mijn Speedfight 2 bj 2007
start alleen in de ochtend met veel remreiniger en spelen met het gas maar hij blijft elkeer uitvallen en loopt niet uitzich zelf maar als hij eenmal warm is
{dus na 10 min spelen met alles} loopt hij als een trein en trekt hij goed door naar zijn top.
maar ik ben dus benieuwd wat het kan zijn ik hoorde iemand over compressie of de choke kan dat kloppen ?


het is een lucht gekoelden
 
Advertisement - register to remove this

okay bedankt als ik thuis ben zal ik even wat dingen gaan testen , heb jammer genoeg geen compressie meter ik heb wel een vermoede dat het daar aan kan liggen want vorige eigenaar mengde 1.20
 
Okay dat zou wel fijn zijn want die man heeft het heel raar gemengd zij hij maar ik ga zo even de choke checken

Kan het trouwens niet aan de stationair sproeier liggen of maakt dat niet uit omdat hij warm wel stationair loopt ?
 
Ik denk niet dat het aan de stationair sproeier ligt , want warm loopt hij wel goed , ook stationair . Vooral met dit weer heb je de choke nodig om te starten . Zou met een tweetakt wel oppassen , met veel remmenreiniger , dit ontvet en dat wil je niet hebben in de cilinder .
Kan ook een compressie euvel zijn maar dat zal je toch echt moeten meten. Valse lucht is ook een optie , maar je zegt dat hij warm goed loopt , met valse lucht zou je dan ook iets moeten merken. Start hij wel goed als hij warm is ?
 
Als hij warm is is het letterlijk tikkie lopen en choke doet het ook en heb compressie gemeten en heb 7bar dus wat kan het zijn
Post automatically merged:

En valse lucht al keertje gecheckt met remreiniger rond spuiten en dat deed ook niks
 
Dan zou je ook eens kunnen kijken achter de vario en vliegwiel of je keerringen goed afsluiten ( olie sporen) , als deze warm worden zijn ze soepeler en zouden dan beter kunnen afsluiten. Is je membraam ook in orde
 
Back
Top