Erwin280 said:Dat geeft wel een goed vertrouwen
JaBbJaW said:lol8P
MrSelected said:50 en 150 zit 100€ verschil in. Ik heb al een afspraak staan bij de vaste dealer van een vriend van mij, die is wel te vertrouwen. Morgen even bellen voor een prijsindicatie. Stealer hier om de hoek vraagt 150€.. aan de hoge kant.
MrSelected said:Als dat is gefixed wil ik hem afstellen, maar ik heb geen rollensets en meerdere sproeiermaten. Dit laat ik dan wel bij de dealer doen. Wat is een gangbare prijs voor een waardeloos afgestelde SR? :W
Dennis said:beter laat je het niet door piaggo tuning doen, dat is de grootste noob van het forum, breng het gewoon naar een dealer dan
Dennis said:beter laat je het niet door piaggo tuning doen, dat is de grootste noob van het forum, breng het gewoon naar een dealer dan
Het is misschien wel stom op de manier waarop ik het hierneer zet, maar als je met iemand gaat afstellen die er wat meer van weet kan er weinig fout gaan. Hoe wil je het immers ooit leren ?Erwin280 said:Dat is wel heel stom wat je nu zegt. Zelf een beetje klooien. Je kan het beste of met iemand samen die er verstand van heeft en dan meekijken en zelf wat kleine dingetjes doen of je brengt hem naar de dealer. Maar niet zelf gaan lopen kloten als je er geen verstand van hebt. Heb er ervaring mee uit mijn noob tijd.
Voor als je hem naar de dealer brengt kan je meestal ook wel meekijken.
Het is niet zo gek moeilijk om een uitlaatje op een standaard scooter af te stellen hoor Maar als we dat moeten uitleggen in kindertaal (no offence) wordt het een lang verhaal.. Probeer eens flink wat te lezen en te volgen hier op forum, dat je een beetje op de hoogte bent van waar we over praten. Gezien pakking en flens moeilijk voor je waren Mja, even snel, sproeier wat maatjes groter, rollen kunnen wat lichter, drukveer en trekveertjes mogen ook stugger.. Maar heb het meestal gewoon gedaan door wat dingen uit te proberen qua afstelling! Loopt het niet lekker, kun je meestal wel afleiden of de sproeier groter of kleiner moet, of de rollen lichter of zwaarder moeten.. Maar dat leer je vanzelf! Succes..
beter laat je het niet door piaggo tuning doen, dat is de grootste noob van het forum, breng het gewoon naar een dealer dan
kan ook snel meer worden.
ken je niemand ( een vriend ofzo ) die een beetje verstand heeft van scooters??
zet je met hem andere rollen erin en andere sproeier... zo heel moeilijk is ut niet en je zult ut tog een keer moeten leren als je dr nog un keer iets meej wilt doen