Noob en losse “slangen”

Bcoole

New Member
Hey Allemaal,
Ik als noon zijnde met scooters en alleen ervaring met brommers uit mijn eigen jeugd inmiddels met scooter van me zoon bezig.

Nu had hij een versleten achterband en die vervangen gaat mij zeker lukken alleen kom ik onder de scooter allerlei losse dingen tegen waar ik twijfel wat het is en of het wel klopt.
Bijgevoegd 3 foto’s met wat mij losse slangen lijken en of het wel klopt dat dit los zit. Het gaat om piaggio fly uit 2010.

Foto1 zit meteen onder het zadel
Foto2 zit net naast ophanging uitlaat en loopt naar beneden.
Foto3 zit ook onder zadel beetje verstopt ( hand komt door zadel en foto vanaf waar uitlaat zit.

Misschien kunnen jullie iets verduidelijken.

Alvast bedankt.

Ge. Bas
 

Attachments

  • IMG_2072.jpeg
    IMG_2072.jpeg
    212 KB · Views: 30
  • IMG_2073.jpeg
    IMG_2073.jpeg
    189.2 KB · Views: 30
  • IMG_2074.jpeg
    IMG_2074.jpeg
    163.4 KB · Views: 30
Advertisement - register to remove this

Gelukkig ben ik niet de enige dan.
Maar het viel me vooral op dat het heel vettig was onder de kap en dacht dat het misschien door vieze damp kwam of zo als dat er zo overheen blaast.
 
Foto 1 hoort niks op aangesloten te zitten dus dat zit goed zo.
Foto 2 is het aansluitpunt van een buis die naar je uitlaat loopt. Dit is vanwege milieu eisen toegevoegd en maakt niet uit als het ontbreekt dus lekker zo laten.
Foto 3 kan ik niet goed zien
 
Oké duidelijk ik begon ineens te twijfelen of dit wel goed was. Thx voor de info dacht nu met de kids me er maar beetje in verdiepen allemaal.
Foto3 zit als het ware links onder net buiten beeld op foto 1 je zie ook de zelfde slang van foto 1 op foto 3 op de achtergrond. Lijkt me dan iets van licht inlaat onder zo’n afdakje.
 
Back
Top