nog een vraag over 17,5 carbr.

Fenjo

Ev0luti0n NRG
hallo,

Ik heb nog een vraag over mijn 17,5 carbr.
Ik had een 21 mm carbr. geruild tegen een vriend die 17,5 had.
Toen hij die 17,5 mm carbr. had liep hij opzich wel goed.
Maar toen ik hem onder de mijne legde deed hij heel gek.
Ik weet nu niet meer of ik die gasnaald en gasschuif erbij had gekregen.
Maar iig toen ik hem eronder legde starte ik hem en liep meteen volle bak stationair. Dus hij reed gewoon best hard vooruit.
Toen hadk stationair schroef wat bijgestelt. Daarna liep hij weer rustig. Zodra je weer gas gaf bleef hij op da punt hangen. Hij liep toen weer zo hard stationair als kon.
Ik heb van alles geprobeert maar ben er niet uitgekomen.
Ik heb da pinnetje wat op de gasnaald zit wat verschoven, andere sproeiers geprobeert enz. maar bleef het zelfde.
Nu denk ik zelf dat het aan gasnaald en da schuifje ligt. Of zou het toch iets anders zijn.?

Alvast bedankt voor de reacties,

Mvg Fenjo
 
Advertisement - register to remove this

je gastkabel staat te strak ;) ff aan dat ding bij je gashendel draaie, dat je kabel wat meer ruimte krijgt, probleem verholpen :)

En als dit geen oplossing is,
kan er zijn
Carterlek, valse lucht, keering, afstelling, etc. etc.
 
Fenjo said:
hallo,

Ik heb nog een vraag over mijn 17,5 carbr.
Ik had een 21 mm carbr. geruild tegen een vriend die 17,5 had.
Toen hij die 17,5 mm carbr. had liep hij opzich wel goed.
Maar toen ik hem onder de mijne legde deed hij heel gek.
Ik weet nu niet meer of ik die gasnaald en gasschuif erbij had gekregen.
Maar iig toen ik hem eronder legde starte ik hem en liep meteen volle bak stationair. Dus hij reed gewoon best hard vooruit.
Toen hadk stationair schroef wat bijgestelt. Daarna liep hij weer rustig. Zodra je weer gas gaf bleef hij op da punt hangen. Hij liep toen weer zo hard stationair als kon.
Ik heb van alles geprobeert maar ben er niet uitgekomen.
Ik heb da pinnetje wat op de gasnaald zit wat verschoven, andere sproeiers geprobeert enz. maar bleef het zelfde.
Nu denk ik zelf dat het aan gasnaald en da schuifje ligt. Of zou het toch iets anders zijn.?

Alvast bedankt voor de reacties,

Mvg Fenjo



Als ik jou was zou ik ook gewoon de gasnaald in de middelste stand zetten zoals die hoort te staan :)
 
Back
Top