D delevi08 Piaggio zip ervaring Yesterday at 23:42 #1 airsal 50cc 40mm zuiger of dr 50cc 40mm zuiger? geef me wat info niet gewoon zeggen wat beter is maar ook waarom. dr is wel een stuk duurder.
airsal 50cc 40mm zuiger of dr 50cc 40mm zuiger? geef me wat info niet gewoon zeggen wat beter is maar ook waarom. dr is wel een stuk duurder.
W WEBRacing Well-Known Member Today at 00:17 #2 Op welke cilinder? De Athena van het andere topic denk ik? Nogal belangrijk. In het algemeen, gewoon de zuiger kopen die bij de cilinder hoort. Upvote 0 Downvote
Op welke cilinder? De Athena van het andere topic denk ik? Nogal belangrijk. In het algemeen, gewoon de zuiger kopen die bij de cilinder hoort.
D delevi08 Piaggio zip ervaring Today at 00:33 #3 WEBRacing said: Op welke cilinder? De Athena van het andere topic denk ik? Nogal belangrijk. In het algemeen, gewoon de zuiger kopen die bij de cilinder hoort. Click to expand... piaggio 50cc 2t origineel Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Op welke cilinder? De Athena van het andere topic denk ik? Nogal belangrijk. In het algemeen, gewoon de zuiger kopen die bij de cilinder hoort. Click to expand... piaggio 50cc 2t origineel