This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nieuwe uitlaat op dna

vorstelman

Well-Known Member
Ik heb ongeveer een jaar geleden een nieuwe gilera DNA gekocht en daar met varioring eruit ging hij al die tijd ongeveer 65. nu heb ik gister een nieuwe uitlaat gekocht die ik er vandaag op heb gezet, een Yasuni Z. Daar heb ik de prop erin geslagen, die ligt nu dus in de uitlaat en de begrensing in de demper zit er als het goed is nog in. toen had ik hem erop gezet en nu rijdt hij nog maar 45... alles is verder nog standaard op.

Weet iemand misschien wat het probleem is en hoe dat opgelost kan worden (het liefst wil ik het dan bij de garage laten doen)?
 
Daar moet je ook altijd op letten als je hem eruit haalt he.. Ijzerdraad erdoor of doorboren..

Als hij erin zit moet je hem of op de kop eruit rammelen of je uitlaat openflexen en daarna weer dichtlassen...
 
meestal als hij erin is 'gevallen' krijg je hem er wel uit na lang schudden etc..
maar als hij er echt hard in is geslagen dan zit 't er dik in dat deze niet door de bocht terug kan komen en dan krijg je 'm er dus niet uit zonder de uitlaat open te halen