Nieuwe uitlaat monteren op zip

stef23

New Member
Hallo scooterforum ik heb deze week een piaggio zip 4 takt gekocht. Ik had op internet gezien dat er nu ook terugloop uitlaten voor 4 takt zijn en dat heb ik nog niet eerder gezien. Mijn vraag was dan ook hoe klinkt het geluid van een terugloper op een 4 takt want kan geen video er van vinden en als ik een andere uitlaat op een 4 takt zet moet ik dan ook sproeiers en rollen etc vervangen ? Werk zelf veel met 2 takt dus snap niet veel van 4 takt hoe het in elkaar zit etc want 2 takt loopt veel drukker.


Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Bij een standaard 4 takt heeft andere uitlaat totaal geen zin behalve meer geluid en aandacht van de wouten.
Maar om je vraag te antwoorden nee daar hoef je verder niks aan te veranderen na montage.
 
Goedendag, ik heb een piaggio zip 4 takt wil de uitlaat vervangen door een nieuw exemplaar maar lijkt of de boutjes aan de cilinderkop wat uiteen zijn gegaan krijg de oude uitlaat er niet vanaf de boutjes spannen iemand er ervaring en oplossing mee
 
Goedendag, ik heb een piaggio zip 4 takt wil de uitlaat vervangen door een nieuw exemplaar maar lijkt of de boutjes aan de cilinderkop wat uiteen zijn gegaan krijg de oude uitlaat er niet vanaf de boutjes spannen iemand er ervaring en oplossing mee
ff een eigen topic aanmaken steve
 
Bij een standaard 4 takt heeft andere uitlaat totaal geen zin behalve meer geluid en aandacht van de wouten.
Maar om je vraag te antwoorden nee daar hoef je verder niks aan te veranderen na montage.


Misschien gaat die op de goed afstelde proberen dan armer lopen.. Dus je hebt wel een kans dat je wellicht een grotere sproeier nodig hebt.
 
Back
Top