nieuwe uitlaat ( maar welke ) ? ? ?

N30S

__BABAJK__
Hallo

ik ben van plan om een nieuwe uitlaat te kopen, maar kweet nog niet welke.
van meerdere mensen heb ik gehoord dat de Malossi MHR Replica uitlaat goed is en een mooi geluidje maakt.

mn setup:

Airsal T6 50cc
Polini Speedcontrole, Polini V-snaar en Airspeed
Polini 2g koppeling
Doppler Airfilter

zal hij het hierop goed doen. of weet iemand een betere voor bij mijn setup?

de prijs is niet zon probleem als het maar een goede is met een mooi racegeluid.

alvast bedankt: Ronald

Advertisement - register to remove this

polini evo50 pijp zal het goed doen :)

mja , MHR replica ook wel alleen moet je niet een al te hoog vermogen verwachten denk ik , maar denk wel dat het leuk wil lopen..

Ik denk persoonlijk dat de Polossi EVG Replica een enorm vette uitlaat is. Die moet je zeeeeker halen.
Hij kost alleen 245 euro, maar voor die prijs weet je gewoon zeker dat je wat goeds hebt. Het is immers een Polossi, en de naam EVG Replica geeft aan dat hij super snel is.

Het grappige is dus dat als je echt een uitlaat met zo'n naam op de markt brengt, dat niemand hem wilt hebben.
Maar als het nu geen Polossi maar Malossi.. en geen EGV maar MHR is... dan raadt men het ding aan zonder er ooit een gezien, laat staan geprobeerd te hebben.

Heel byzonder.

Aidix said:
Ik denk persoonlijk dat de Polossi EVG Replica een enorm vette uitlaat is. Die moet je zeeeeker halen.
Hij kost alleen 245 euro, maar voor die prijs weet je gewoon zeker dat je wat goeds hebt. Het is immers een Polossi, en de naam EVG Replica geeft aan dat hij super snel is.

Het grappige is dus dat als je echt een uitlaat met zo'n naam op de markt brengt, dat niemand hem wilt hebben.
Maar als het nu geen Polossi maar Malossi.. en geen EGV maar MHR is... dan raadt men het ding aan zonder er ooit een gezien, laat staan geprobeerd te hebben.

Heel byzonder.

Klopt ;)

wat je ook kan doen TS.
is voor een Lazer X-pro gaan die zal ok wel lekker lopen op de cilinder het is een NL fabriekspijp (+ralf+hollandse Trots+ralf+) en zal zkr ook een mooi geluidje hebben.
andere optie de shot uiteraard.
een reverse zal ook nog wel gaan
Polini evo 50 pijp zal ook wel lkkr lopen maar is al gezegd. ;)
misschien een 4 race die kan je er ook op planten !

M.v.g Rene

Nadeel van de laser is dat de dempers niet echt goed zijn en de wol snel verbrand een vriend die teste lasers (via een vriend van school die zijn vader wekte bij laser) maar als je in de buurt van laser zit kan je daar d8 ik gwoon nieuwe demper of wol halen.. maar uitlaatje presteerde wel goed.

dankjullie voor de informatie.
ik denk dat die polinievo50 wel een leuk id is.
me buurjonge heeft namelijk een 4race. die maakt al een mooi race geluid en rijd aardig hard. dan zal de evo50 uitlaat het zkr goed doen.

de bidalot c16 lijkt me het mooist, maar kdenk dat de cilinder dan sowieso getuned moet worden.

Last edited:
een c16 kan je er wel op zetten maar ik denk dat iets te veel is van het goede !
de prestaties gaan ten kosten dan van de looks..
dan zal ik eerder een yasuni R nemen die ligt er wat tussenin !
maar het beste zal denk ik de ev0 50 pijp zijn ;)
en wat betreft die laser , Tjah het ligt eraan hoe je er ook mee omgaat (maatje van school) had ook een laser onder zijn scooter en nooit geen problemen, hij moest ook die laser pijpen testen ;)

Groeten Oi,

shiiit.........
ik was dennet ff aan het rijde met me scoot (met bidalot s2 van een vriend van me) en ik moest op de roller en ik had 95 euro boete :'(
maarja het had meer kunnen zijn. ik had shoke ope en dan rijd hij ong 65/70 km/h
eehehe eerst op de dijk 90 rijde en aangehoude. agter de motor aanrijde met 90km/h en dan op de roller met 65km/h
hehehehe

c-16 geeft wel veel koppel maar snelheid is ver te zoeken...

gewoon evo 50 nemen , die geeft iig wat je nodig bent , de 70cc uitlaten hebben een te groot volume en zorgen alleen maar voor koppel maar geen snelheid!

Back