This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe Runner (foto's)

Razma

Well-Known Member
foto's gekregen van collega's uit Engeland...
(Thnx @ Twist 'n Go dus)

Runner 200cc VXR wordt waarschijnlijk als eerste met een nieuwe voorkap geleverd en andere handgreep achteraan (past sneller een topcase op en is aerodynamischer...)

voorkap en verdere kleine veranderingen zal maybe ook op de 50cc doorgezet worden

ik vind het persoonlijk veel leuker met die nieuwe voorkap

Originally posted by Razma

'medio 2002'

en dat schermpje op stuur is voor de motorscooters hoor

Hij zit anders ook op die 50cc versie. Wel nice zijn ze trouwens, alleen dat luchtfilter mocht wel wat bescheidener eigenlijk, zo lomp groot :|

grtz

Originally posted by hebo-aeroxje

Hij zit anders ook op die 50cc versie. Wel nice zijn ze trouwens, alleen dat luchtfilter mocht wel wat bescheidener eigenlijk, zo lomp groot :|

grtz

DAT IS GEEN 50cc versie... sjees hoevaak moet ik het nog zeggen? dat is de 180cc/125cc 2takt versie...

Originally posted by Aeroxruud

volgens mij heeft hebo-aeroxje het over dat schermpje.....

ja op DIE 50cc runner...

met DIE runner bedoel je 1 runner en Razma dacht dat die rechter runner een 50cc runner was. Dat is dus blijkbaar niet zo en ik zie nergens een pic van een echte 50cc versie dus ik ga er van uit dat er die ene runner bedoeld wordt... is dat zo gek?

ik denk te logisch?

ochjaah het zal wel

Originally posted by Aeroxruud

ochjaah het zal wel

Jaaaaa het zal allemaal wel... Wat kan mij die motorische shit ook schelen, het ging tenslotte eigenlijk om de looks bij mij... En das wel okee... Na de zomervakantie misschien eentje aanschaffen...

Originally posted by Ruud

en lomp filter en 2 zuiger remklauw met de zuigers aan 1 kant?

Zuigers aan 1 kant.

Heeft verder ook niks met vage remsysteem te maken.

Is gewoon een zwevende klauw, die heeft zuigers aan één kant zitten.
Waarom vraag ik me af. Zwevende klauwen zuigen (de remblokken drukken nooit tegelijk tegen de schijf, maar eerst 1 blok, waarna de hele klauw met 2e vaste remblok erin zich verplaatst)
Alle huis-tuin-en-keuken auto's hebben ook zwevende klauwen (mja Golf GTI's, oude iig ook)