Nieuwe model Rs: Rs50 --> Rs125 ??

Status
Not open for further replies.

G70

Well-Known Member
hallo,

ik heb nou al ongeveer 3 maanden de nieuwe model RS50, maar word binnekort 18 en ik heb gehoord dat de frame en voorvork van de rs50 (nieuwe model) stevig genoeg is om er een 125cc blok onder te zette en te keuren. (de voorvork is namelijk 3 keer zo breed dan een scooter voorvork) alleen is mijn vraag of die blok er zo onder past of niet.. iemand ervaring ermee..? of waar kan ik meer informatie halen..?? ik hoor het graag...

mvg

Advertisement - register to remove this

neej, want de achterkant van de nieuwe RS125 is gewoon walgelijk, en ik wil iets hebben dat anderen niet hebben. antwoord gwn op me vraag en hou je mening voor jezelf als je het niet weet.

Dewd...

Je moet omkeuren, sleutelen, dingen vervangen etc...

Doe gewoon slim:

- verkoop je Rs50 (levert iets van 800 op)
- koop een Rs125 (kosten 2000 max)
- koop een rs50 kontje (of kuipset)
- koop plamuur & polyester
- ga een weekje prutsen
- spuit hem in de kleuren die JIJ vet vind
- klaaaaar

Je hebt zo meer fun, meer voldoening, geen gezeik met herkeuren en een geheel legale fiets..
Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan?

+ dat een rs125 blok niet past.

Het tandwiel en de uitlaat ziten ook nog eens aan de andere kant.
Dat zou eventueel op te lossen zijn door een andere achterbrug en achterwiel.
Na mijn weten is dit ook niet plug and play en ik denk dat je schrikt van de prijs.

Je moet dus OF heel erg veel gaan slijpen,zagen en lassen (wat waarschijnlijk niet eens goed gekeurd word.)
Of je fixed het mooie achterkantje van een rs50 op de 125.

nou mijn rs is uit 2007 het levert zo 2000 euro op maar de 125cc versie van mijn model kost tege de 5000 euro dus ik heb wel zo 1500 euro over om een complete blok, kabelboom ect te kope en lekker mee te sleutele... en wat ik van een dealer heb gehoord is dat het best te doen is.. mja jullie zeggen ook dingen zonder zeker te weten, heb ik natuurlijk veel an.. bedankt iig..

Status
Not open for further replies.
Back