nieuwe koppeling rijd erna niet meer goed

svenneke

Well-Known Member
hey.

ik heb een booster spirit van 2007.
ik heb er 2dage terug nieuwe koppeling late steken bij een dealer maar er was een boutje uit mijn uitlaat bij mijn motor heeft die nieuwe gestoken. en nog eens afgestelt.

alleen als ik nu boven de 60km kom dan begint die bijna uit elkaar te trillen en ervoor heeft die het niet gehad.
zit een malossi uitstelbare koppeling in nu.

wie weet wat het probleem kan zijn?

vriendelijke groeten.
svenneke.

Advertisement - register to remove this

hey.

ik heb een booster spirit van 2007.
ik heb er 2dage terug nieuwe koppeling late steken bij een dealer maar er was een boutje uit mijn uitlaat bij mijn motor heeft die nieuwe gestoken. en nog eens afgestelt.

alleen als ik nu boven de 60km kom dan begint die bijna uit elkaar te trillen en ervoor heeft die het niet gehad.
zit een malossi uitstelbare koppeling in nu.

wie weet wat het probleem kan zijn?

vriendelijke groeten.
svenneke.

uit elkaar trillen bedoel je te veel toeren??... dan is et gewoon kwestie van afstellen met je rollen... te lichte rollen kunnen ervoor zorgen dat als je op je top ben teveel toeren maakt..

uit elkaar trillen bedoel je te veel toeren??... dan is et gewoon kwestie van afstellen met je rollen... te lichte rollen kunnen ervoor zorgen dat als je op je top ben teveel toeren maakt..

was ik ook aan het denkte te lichte rollen = overtoeren.
maar dacht ga nu eens echt op recht stuk alles opzetten zetten om te horen dat ik overtoeren maak. geen overtoeren.
ook vindt ik het raar voor de nieuwe koppeling ging ik op de baan 82 belast dus en nu haal ik maximum de 73 is bijna 10km minder.

dan denk ik dat er misschien iets aanloopt of je moet dingen vervangen die misschien versleten zijn... ik heb hier verder ni zoveel ervaring mee dus ik hou et hierbij als je ni erg vind:P...
ojaah misschien iets wat nog helpt..>>
'' dus tijdens het optrekken uit stilstand op een bepaald toerental draaien. Dit toerental kun je regelen met de sterkte van de veertjes. Na een aantal seconden optrekken hebben de schoentjes zich volledig vastgedrukt tegen de bus en neemt de vario de versnelling over, hierdoor hoor je een overgang van het toerental, meestal van laag naar hoog.''
dan weet je dat et MISSCHIEN niet hoef te liggen aan de koppeling maar ik laat et maar aan andere over;)

Back