nieuwe koppeling gezet maar doet vaaaag

Ice project

Well-Known Member
hallloo

k heb een speedfight 2 LC
heb pas de koppeling vervangen ik heb een verstelbare gezet van doppler.
met witte trekveertjes die ik erbij gekregen had. hij staat nu op zijn strakst maar hij doet beetje raar als ik m net start en wegrij dan trekt hij gewoon hoe hij hoort te trekkken maar daarna als ik weer later optrek van stilstand trekt hij heel sloom op en pakt m pas bij de 30 en soms vanaf de 30 trekt hij ook heeel langzaam op en pakt m dan helemaal niet meer of net bij de 60.
en als ik aan kom rijden en daarna stilstaat maaakt hij heeeeel veel toeren n gaat na 15 sec ongeveer langzaam naar de normale toeren(stationair)
wie weet wat er mis is en hoe kan ik het oplossen. en is het slecht voor mijn koppeling als ik zo door rij??

bvd
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

sproeier , rollen , drukveer , trekveren, kan vanalles zijn.

de veren die erbij zitten hoeven niet perse de juiste veren te zijn.

ook valse lucht zou kunnen vanwege het in toeren blijven lopen.
 
sproeier , rollen , drukveer , trekveren, kan vanalles zijn.

de veren die erbij zitten hoeven niet perse de juiste veren te zijn.

ook valse lucht zou kunnen vanwege het in toeren blijven lopen.

hmm..
zou t ook kunnen door te slappe trekveren> er zitten nu witte in.
heb ook andere gezet mrr die waren van de originele koppeling dus ze zaten ook niet echt strak. maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem...
en waar zou tie dan eigenlijk valse lucht trekken??
op koude motor pakt hij van begin maar als motor warm wordt dan wordt het een heeeeeeel stuk minder en pakt hij m pas vanaf de 30..
 
hmm..
zou t ook kunnen door te slappe trekveren> er zitten nu witte in.
heb ook andere gezet mrr die waren van de originele koppeling dus ze zaten ook niet echt strak. maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem...
en waar zou tie dan eigenlijk valse lucht trekken??
op koude motor pakt hij van begin maar als motor warm wordt dan wordt het een heeeeeeel stuk minder en pakt hij m pas vanaf de 30..

Niemand???
 
Back
Top