Nieuwe koppeling -> welke maat?

Sebastianm

Well-Known Member
Hai,

Sindskort ben ik opzoek naar een nieuwe delta-koppeling, alleen in verschillende webshops zie ik allerlei maten. Nu weet ik niet meer welke maat ik nou nodig heb. Vandaar even een paar foto's;



Dus, welke maat heb ik nodig? En zijn er nog delta-koppelingen die jullie aanraden?

Thanks!
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij kan je bij een webshop zo een koppeling voor je scooter uitkiezen? Ik kan in elk geval eenvoudig een koppeling vinden voor een derbi atlantis. Zelf ben ik fan van de malossi delta of eventueel een hebo koppeling.
 
Volgens mij kan je bij een webshop zo een koppeling voor je scooter uitkiezen? Ik kan in elk geval eenvoudig een koppeling vinden voor een derbi atlantis. Zelf ben ik fan van de malossi delta of eventueel een hebo koppeling.

Over het algemeen zijn er heel weinig webshops die onderdelen voor de Derbi Atlantis verkopen. Vandaar dat ik opzoek ben naar andere informatie, waarmee ik de juiste kan uitkiezen.

Ik moet er dus op letten voor welk blok en welk aantal mm het is?
 
Alle morini koppelingen die ik vind zijn 110mm, terwijl de diameter van mijn koppelingshuis óók 110mm is. Dat gaat toch niet samen? :x
Dus ben ik opzoek gegaan naar een ander koppelingshuis, maar die zijn echt heel weinig te vinden voor morini blokken..
 
die zitten er meestal al wel bij , 9 van de 10 keer ben je de blauwe veren nodig.

verder is de malossi koppeling lastiger met afstellen , en duurder.

hebo hoef je niet los te halen eerst.
 
Back
Top