NIeuwe Hebo Alu

A

AEROX-GUY

Guest
wazzaa

ik wil misschien die nieuwe hebo alu van patrick kopen, dat is die met losse kop.
Ik zit nog wat te twijfelen want ik weet niet wat nou sneller zal gaan; die hebo getuned of een DR getuned.
En welke uitlaat hierbij past. (yasuni r/nardo)
Ik wil dus gewoon weten welke na het tunen sneller gaat met welke uitlaat

greetz
 
Advertisement - register to remove this

Natuurlijk gaat die Hebo sneller. Verder is dat ook nog eens alu t.o.v het slijtijzer van de DR. Dus neem de Hebo, laat 'm tunen en gooi er een fatsoenlijke uitlaat onder. Een R zal waarschijnlijk dan way te laagtoerig zijn. c16/c20??
 
Originally posted by nostalgia:
Die Hebo is iid (natuurlijk) veel sneller omdat het een Alu cilinder is. En de tuners van dit Forum (en dan met name Joel) zeggen dat die cilinder heel goed te tunen is! Ik ga deze cilinder waarschijnlijk ook kopen, dit wordt (met wat mazzel) mijn setup:
Hebo Alu 70 IS of JS Tuned
Hebo Racing 2 uitlaat
Dell'orto 21 mm carb
Yamashi Krukas
Hebo clutch
Neem dus wel een degelijke en brute uitlaat, geen Nardo of Yasuni R!!!!!

Dude, mocht je interesse hebben in zon 21 mm DO en een HEBO Alu 70 dan hebbik die nog wel voor je liggen...en die hebo clutch ook, als je tegelijk ook mn HEBO vario overneemt
smile.gif
 
Originally posted by nostalgia:
Die Hebo is iid (natuurlijk) veel sneller omdat het een Alu cilinder is. En de tuners van dit Forum (en dan met name Joel) zeggen dat die cilinder heel goed te tunen is! Ik ga deze cilinder waarschijnlijk ook kopen, dit wordt (met wat mazzel) mijn setup:
Hebo Alu 70 IS of JS Tuned
Hebo Racing 2 uitlaat
Dell'orto 21 mm carb
Yamashi Krukas
Hebo clutch
Neem dus wel een degelijke en brute uitlaat, geen Nardo of Yasuni R!!!!!

Nardo is een redelijke uitlaat voor die cilinder, ongeveer hetzelfde toerenbereik als zn broertje: Shot en de Polini for sjeez,
ik kan ut weten, heb er allemaal al mee gereden
smile.gif
Iig een Polini EVO 70 pijp rijd er grandioos mee, en btw, die verkoop ik ook
smile.gif
Want hij is weer te laag toerig voor me Toekomstige Manston
smile.gif
 
Originally posted by nostalgia:
Hebo Alu 70 IS of JS Tuned
Hebo Racing 2 uitlaat

Kleine kanttekening: die Hebo Racing II wordt pas interressant ALS Joël/Ivo die cilinder op Manston-niveau weten te brengen...

Greetz.
 
Originally posted by nostalgia:
Hoeveel km heb je ermee gereden? En wat moet je voor het hele zooitje hebben? Is die cil. al getuned of nog niet? Mail me anders ff op boyligtenberg@hotmail.com
Ik hoor het wel!
Boy

Volgens mij behoort de cilinder die Patrick heeft niet tot de allernieuwste Hebo-lijn, dus waarschijnlijk niet de cilinder die jij zoekt...

Greetz.
 
Originally posted by nostalgia:
Ik weet ut Bart maar zo'n tuningsbeurt is de bedoeling ook
smile.gif
Maar zou je echt denken dat hij die oudere lijn heeft? Het is btw toch wel voor Piaggio?? Anders past het best wel moeilijk op mijn Runner denk ik
smile.gif

Neej....Die van Patrick is voor een Beta Ark. Mina Hor. dus.....

Mzzls
 
hey

maar wat ik nu ff zeker wil weten is of het de nieuwe hebo is. Het is dus deze:

4000171N: Aluminium 70CC LC, losse kop
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Kleine kanttekening: die Hebo Racing II wordt pas interressant ALS Joël/Ivo die cilinder op Manston-niveau weten te brengen...

Greetz.


Dat zal wel lukken gezien de uitlaatpoort en spoelers...

Bovendien doet die Hebo R2 pijp het ook al vet op minder extreme setups, zoals een Corsa tuned (ong. 12000 rpm) bijvoorbeeld.


------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, schuimfilter (ramair in aanbouw) Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed Valve met aangepast vulstuk, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp/ -tank/ startmotor/ lichtspoelen verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Rond de 16 achterwiel-pk's bij zo'n 14000 rpm.
 
Is er iemand die zeker weet of het de nieuwe is?

Die nieuwe is toch hoogtoeriger te maken dan de oude?

Dit wil ik ff weten omdat: als het de nieuwe is ik een hoogtoerige uitlaat kan halen.
 
bart nrg mc2,
als ik jou zeg dat op mijn blaadje 4000171N staat en de cilinder niet rondvormig is maar deels vierkant (Rond van binnenen natuurlijk)
en een vlinder uitlaatpoort heeft, wat zeg jij dan? Dat ik de oude lijn heb? Dach ut ff nie
smile.gif


(Oh en niet te vergeten een losse alu kop)

[This message has been edited by Patrick@BetaArk (edited 02 July 2001).]
 
Originally posted by Joël:
Dat zal wel lukken gezien de uitlaatpoort en spoelers...

Bovendien doet die Hebo R2 pijp het ook al vet op minder extreme setups, zoals een Corsa tuned (ong. 12000 rpm) bijvoorbeeld.

Ja, gaat erg vet
smile.gif
smile.gif
 
Originally posted by Red Bastard:
Ej patrick zet ff prijzen bij je spullen...
En hoeveel km's enz. Heb wel interesse.

CUL8R R3dB

heyz, check vraag & aanbod: Wat leuk spul voor Minarelli-Horizontaal *UPDATE*

daar staan prijzen, km enz.
 
Originally posted by AEROX-GUY:
wazzaa

ik wil misschien die nieuwe hebo alu van patrick kopen, dat is die met losse kop.
Ik zit nog wat te twijfelen want ik weet niet wat nou sneller zal gaan; die hebo getuned of een DR getuned.
En welke uitlaat hierbij past. (yasuni r/nardo)
Ik wil dus gewoon weten welke na het tunen sneller gaat met welke uitlaat

greetz


Over de uitlaat, ik heb ook een Polini EVO 70 uitlaat liggen, die rijd er goed mee, als je de cili + uitlaat neemt kunnen we zeker wel wat regelen, geen probleem...
 
Zal de Evo70 ook goed lopen na het tunen van die hebo?



[This message has been edited by AEROX-GUY (edited 03 July 2001).]
 
EVO70 uitlaat topvermogen (met evo70cc) ong. 12700toeren.
Neem beter een Yasuni C20/Hebo R2 uitlaat in comb. met je Hebo tuned cilinder.

[This message has been edited by Prozhen (edited 03 July 2001).]
 
HEy

ik denk toch dat ik em eerst ungetuned laat welke uitlaat (naast de evo70) zal dan goed zijn, geen shot of yas R denk ik.
En die Hebo racing pijp zal zeker voor en na het tunen goed presteren maar die vink vrij duur, zijn er alternatieven?

ps: ik laat em nog wel tunen natuurlijk
smile.gif
 
Back
Top