Nieuwe Blok rijd niet goed...

Status
Not open for further replies.

nberlijn

******
Hallo ik ben dus bezig met mijn Project.. Een Piaggio blok op mijn Speedfight.. Nu is dat wel goed gegaan allemaal alleen de scooter rijd erg beroerd! Ik heb er een filmpje van gemaakt, zelf kom ik er amper uit nog...

HET FILMPJE :

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=gaGzvF7dmYE"]YouTube - Scooter loopt beroerd[/ame]

Setup

Carters : Piaggio Lange Carters SD LC - Zelf Getunded
Cilinder : Hebo Manston Racing II - 3BR Getunded
Krukas : Rito Krukas
Uitlaat : MHR Team 2004
Ontsteking : HPI 2005
Caburateur : Dellorto 21mm
Luchtfilter : Stage6 - Ovaal Rood
Spruitstuk : MHR Recht
Membraam : MHR VL 13
Vario : MHR Multivar 2000
Variopoulie : Stage6 - Drive Face
Koppeling : MHR Delta Clutch
koppelingshuis : Orgineel
V-Snaar : Stage 6 - Pro
Overbrenging : Orgineel
Vertanding : Orgineel

Toen besloot ik het volgende te doen....

Carters : Piaggio Lange Carters SD LC - Zelf Getunded
Cilinder : Hebo Manston Racing II - 3BR Getunded
Krukas : Rito Krukas
Uitlaat : MHR Team 2004
Ontsteking : HPI 2005
Caburateur : Dellorto 21mm
Luchtfilter : Stage6 - Ovaal Rood
Spruitstuk : Standaard
Membraam : Standaard
Vario : Standaard
Variopoulie : Standaard
Koppeling : Standaard
koppelingshuis : Standaard
V-Snaar : Stage 6 - Pro
Overbrenging : Standaard
Vertanding : Standaard

Zodat ik er achter kon komen waar de fout in zat... Maar hij rijdt dus nog net zo beroerd als op het filmpje.... Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen waar ik aan moet beginnen ik kom er zelf niet meer uit...

Afstelling :
- Squish 0,6
- Ontsteking 3 mm voorontsteking
- 4 gram rollen

Zelf heb ik het volgende al geprobeerd...

- Alles naar standaard gezet onderdelen bijna alles
- Sproeiers van 88 tot 150 merk geen verschil in prestaties eigenlijk...

Hopelijk weten jullie waar dit aan kan liggen en waar ik het beste naar kan gaan kijken, Het is net alsof die geen kracht heeft of iets... Hij heeft nergens valse lucht, alle pakkingen zitten gewoon goed is al vervangen paar keer.. Hij koelt ook goed etc...

Naar mijn gevoel kan het aan de volgende dingen maybe liggen...
- Ontsteking
- Benzine toevoer
- Uitlaat
- Blok te schuin ?

HET FILMPJE :

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=gaGzvF7dmYE"]YouTube - Scooter loopt beroerd[/ame]
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog iets ontdekt... Als ik zonder koppeling ga starten en zonder v-snaar komt die iets meer op toeren en geeft die af en toe een krachtige plof uit de uitlaat die je hand een beetje opzij duwt....

Ik heb toen een andere CDI + BOBINE gepakt van hpi maar helpte niks, Het kan dus de STATOR , BOUGIE of BOBINEDOP maybe zijn?? Massa???? Anyone?
 
Ik heb nog iets ontdekt... Als ik zonder koppeling ga starten en zonder v-snaar komt die iets meer op toeren en geeft die af en toe een krachtige plof uit de uitlaat die je hand een beetje opzij duwt....

Ik heb toen een andere CDI + BOBINE gepakt van hpi maar helpte niks, Het kan dus de STATOR , BOUGIE of BOBINEDOP maybe zijn?? Massa???? Anyone?

trekt die niet gewoon ergens gruwelijke valse lucht?
je hebt zelf je blok "getuned". wel goed gedaan? niet teveel uit je carters gehaaald oid..
 
Ik ben er al achter... Ik dee een andere stator erop en hij blaaste opeens heeeeel veel toeren zonder plof en klonk echt goed:p Dus ik monteerr alles nu gewoon zoals t hoort en dan moet t wel goed komen.. Ik heb niet teveel uit me blok gehaalt.... Hij lekt ook niet..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top