Nieuwe auto

Je bent ook dom als je een nieuwe auto koopt (vooral om vrij jonge leeftijd) Als jij een wat duurdere auto van 2 jaar koopt, is de grootste afschrijving al geweest. Je wil niet weten wat zo'n Kalos de eerste paar jou gaat kosten.

Maar dat is voor iedereen zn eigen keuze. Ik zou voor een mooie bak van 2/3 jaar oud gaan zoeken.
 
audi a3
alfa 147/156
opel vectra nieuwe model (heiro staat er 1 met 3000km voor 20000)
vw golf 4
seat leon
fiat stillo

dit zijn de auto's waaruit ik zou kiezen, zijn redelijk lux, hip, en vet.
 
Is misschien wel uber maar ws krijg je alleen veel terug voor die auto als je weer een daewoo koopt , zelfde als bij Kia.
 
Een deawoo is echt NIETS meer waard na 2/3 jaar , daar krijg je echt spijt van.
+ dat de techiek (electrish) ook te wensen overlaat.q
 
Gijs said:
Een deawoo is echt NIETS meer waard na 2/3 jaar , daar krijg je echt spijt van.
+ dat de techiek (electrish) ook te wensen overlaat.q

Maarja, de techniek uit Zuid Korea is wel beter dan de techniek van duitse auto's.

Neem bijvoorbeeld de Toyota Carina E(uropa). Deze werd in Engeland gebouwd en kwam electronica in van Bosch. Het was niet zo'n succes want er waren veel problemen mee terwijl de motor top was, dus is de electronica van Denso er weer voor in de plaats gekomen als ik het goed zeg.

En valt het jou ook niet op dat bij elke Golf 4 die je ziet rijden wel een lamp niet werkt?
 
Nee dat valt me eerlijk gezegd totaal niet op...
Ik krijg uberhaupt weinig tot niets mee van electrishe problemen bij duitse auto's (merc, audi , vw)
Die doen zich steevast voor bij merken als diahatsu , deawoo , kia , etc.
Iig , dat is mijn ervaring.
 
Gijs said:
Nee dat valt me eerlijk gezegd totaal niet op...
Ik krijg uberhaupt weinig tot niets mee van electrishe problemen bij duitse auto's (merc, audi , vw)
Die doen zich steevast voor bij merken als diahatsu , deawoo , kia , etc.
Iig , dat is mijn ervaring.

Dat Kia prut is ben ik het absoluut mee eens. Maar Daihatsu maakt al jaren degelijke auto's, het zijn misschien niet de mooiste etc maar die kleine krengen zijn echtwel degelijk. Deawoo was in de begintijd dat ze opel carrosseriën gebruikten niet echt geweldig, maar de laatste modellen zien er veel degelijker uit en dat het uit Asië komt wil niet zeggen dat het prut is..

Ga er trouwens maar eens op letten bij vooral de achterlichten bij een Golf, echt erg vaak defect. Valt gewoon op en het valt wel meer mensen op.
 
Haagze sf2 said:
alleen de kleur.
zwart of zilver?
de eene moment denk ik zwart en dan zie ik die zilvere voor me en dan denk ik zilver...

Ik zou gaan voor zwart, staat echt erg mooi bij de auto. Grijs is een beetje std.
 
Back
Top