Aerox 2005 39
New Member
heb gisteren een nieuwe 70cc stage 6 street race op mijn aerox uit 2005 gezet en nu start ie dus niet meer
Ik heb net remreiniger erin gespoten en dan start hij wel voor maar 2 sec
Ik heb hem ook kunnen starten als ik de luchtfilter er afhaal, mijn hand voor de carburateur houd en 2 x kick en dan me hand er wil afhaal en met een beetje gas kick ie dan wel aan voor 2 sec maximaal en nogmaals de luchtfilter is er dan af
Het lijkt mij zeker dat er iets mis is met de benzine-lucht verhouding maar ik krijg het niet voor elkaar om hem heel even te laten lopen
Bougie is trouwens niks mis mee word nat en vonkt goed
Krukas is zo ver ik weet ook redelijk nieuw
Membraan is ook gewoon in orde
Luchtfilter is standaard er zit alleen een malossi luchtfilter element in en die heb ik ook laatst met de originele geprobeerd
Carburateur is 17,5 standaard met nu sproeier 94 en 90 heb ik ook geprobeerd
Er zit ook nog een yasuni R op maar aan die informatie heb je miss niet heel veel
Laat het me weten wat ik hier misschien aan kan doen
Ik heb net remreiniger erin gespoten en dan start hij wel voor maar 2 sec
Ik heb hem ook kunnen starten als ik de luchtfilter er afhaal, mijn hand voor de carburateur houd en 2 x kick en dan me hand er wil afhaal en met een beetje gas kick ie dan wel aan voor 2 sec maximaal en nogmaals de luchtfilter is er dan af
Het lijkt mij zeker dat er iets mis is met de benzine-lucht verhouding maar ik krijg het niet voor elkaar om hem heel even te laten lopen
Bougie is trouwens niks mis mee word nat en vonkt goed
Krukas is zo ver ik weet ook redelijk nieuw
Membraan is ook gewoon in orde
Luchtfilter is standaard er zit alleen een malossi luchtfilter element in en die heb ik ook laatst met de originele geprobeerd
Carburateur is 17,5 standaard met nu sproeier 94 en 90 heb ik ook geprobeerd
Er zit ook nog een yasuni R op maar aan die informatie heb je miss niet heel veel
Laat het me weten wat ik hier misschien aan kan doen