Niet stationair met luchtschroef open

Cipher

Well-Known Member
Mijn Formula50 weigerd het om stationair te blijven lopen met de luchtschroef open.
Hij draait op een net toerental stationair, zou iets lager kunnen, maar zo pakt mn koppeling eerder bij wegrijden.
Zodra ik mn luchtschroef ook maar een beetje open zet zakt hij in toeren, en maar een paar mm verder en hij valt uit. Ik hoef m daarvoor nog niet eens een kwart open te zetten.

Is dit iet goeds, of duid dit op valse lucht? Met rijden zelf heb ik geen enkel probleem.
 
Advertisement - register to remove this

Stationair schroef werkt prima. Zoals gezegd draait hij nu goed. Draai ik m uit draait ie zachter, draai ik m in draait ie harder, precies zoals t hoort. Maar zodra ik mn luchtschroef openzet zakt ie in toeren.

Aantal weken geleden deed hij dit overigens niet, toen stond mn luchtschroef nog gewoon open. Na mn sproeier vervangen te hebben (van 60 naar 64) heb ik hem iets dichtgedraaid. Vandaag kwam ik erachter dat hij dicht moet blijven.

Vind het zelf geen probleem, maar weet niet oft een probleeem is. Of dit betekend dat ie ergens valse lucht trekt oid.
 
Back
Top