This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Net zijn er wat aangehouden

Jorne

Turbo Turbo!
Hallo,

Ik wil ff melden dat het 0,8KW verhaal toch waar is..
Wou het eerst ook niet geloven, maar toch..

1KW was bij die jongen 30 euro, nah dat scheelt aardig wat met eerder

Oooi..
 
Weet jij toevallig ook of het waar is dat je met 1.9kW+ niet meer hoeft voor te komen, maar dat de bekeuring gewoon standaard 125 euro is?
 
MrSlick said:
Weet jij toevallig ook of het waar is dat je met 1.9kW+ niet meer hoeft voor te komen, maar dat de bekeuring gewoon standaard 125 euro is?

dat zal beter zijn :+!!!!!!!

uhm..

neej klopt niet zelfs.. beun-maatje.. is 4e x dit jaar aangehoude.. 2x achterlicht , 2x snelheid (derbi-senda) 1.9 kW in z'n 6

Maar.. die is ingenomen.. hoort donderdag meer van off.van.justitie
 
JorneP said:
Hallo,

Ik wil ff melden dat het 0,8KW verhaal toch waar is..
Wou het eerst ook niet geloven, maar toch..

1KW was bij die jongen 30 euro, nah dat scheelt aardig wat met eerder

Oooi..
met 1,4 had ik 2jaar geleden 95euro
scheelt nu toch wel dan
 
MrSlick said:
Weet jij toevallig ook of het waar is dat je met 1.9kW+ niet meer hoeft voor te komen, maar dat de bekeuring gewoon standaard 125 euro is?

Ja het is waar, vandaag heel stoer een dagrecordje op de rollenbank gehaald, over de 2 kW heen, dat is nog een heel lang verhaal wat ik nog ga proberen uit te zoeken maar ik snap er geen jojo van.
Dat ding heeft nooit zo hard gelopen, naar de fietsenbaker geweest en ineens heeft ie 2 keer zoveel vermogen zonder mijn medeweten.

Boete is 125 euro, geen voorkomen, geen invordering, maar je mag ook niet meer verder rijden.
 
RemcoV said:
En dat als je 2 x gepakt ben met 2kw dat je scooter ingenomen word @ ASO aanpak , geld dat nog?


Daar heb ik geen weet van, dit is de eerste keer dat onze scoot ooit dik 2kW heeft gehaald op de rollenbak, en dat zonder opvoeren? (behalve de prop eruit dan, maar dat is toch ook standaard?).
Van wat ik heb begrepen gelden er hele nieuwe regels per 1 sept., dus geen voorkomen meer, alleen nog boetes tot een bepaald vermogen, waar die 2 kW dus binnen valt.

Overigens, ik wil dus niet eens zoveel vermogen dus laat hem per vandaag definitief afvoeren, als ik een keer door een auto weggeduwd wordt wegens te langzaam rijden mag de politie het oplossen.
Ik heb d'r voor de rest ook de ballen verstand van want ik ben verre van een 16-jarig jochie die een snelle scooter wilt Probeer ook nu te achterhalen waar die dik 2 kW ineens vandaan komt.