Net boete gehad terwijl ik weg scheurde.

jorenv

Buiten gebruik
Ha

Ik reed net heel relax kom ik uit fietspad zie ik net 2 motorwouten... ik denk alleen maar orde hand having want een ander scootertje reed net weg. Toch voor de zekerheid ff stuur om gegooid en half bochtje geslipt meteen weg geraced. Na 1 minuutje zag ik heb nog steeds niet , en stond ergens afgelegen dus denk ik ga iedereen bellen... sta ik vol van opwinding met motor uit te lullen over scotu enzo staat de mogool ineens naast me.... moest ik meee. ik schrok me dood dus gaf braaf mijn certificaat. Ik had toch kunnen weigeren... hij heeft me niet rijdend aangehouden ik stond stil en heb niet gereden... of is dat te moeilijk... En nog iets bij de geluidsmeting hield ie mijn achterkant in de lucht en gaf een ander vol gas.. is dit de bedoeling dan maakt ie veel en veel meer toeren toch ?? en dus meer herrie... Op de rollerbank trok ik 1.8 maar ik vond 1.5 werd gelukkig ook 1.5 :) toch nog een beetje mazzel dus.. maar op de 2 gele papiertjes die ik heb 1 van 86 euro voor de snelheid en een voor het geluid zonder prijs.. staat mijn voornaam totaal verkeerd. Kan ik dit al zien als vormfout en weigeren te betalen ?? Of is dit niet mogelijk iemand ervaring mee ??

alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Ik had toch kunnen weigeren... hij heeft me niet rijdend aangehouden ik stond stil en heb niet gereden... of is dat te moeilijk...

Had je kunnen doen, maar was je niet ver mee gekomen. Ze hebben je namelijk, naar ik kan oordelen uit jouw beschrijving, op heterdaad betrapt.
Tuurlijk hadden ze je dan meteen moeten aanhouden, maar dan gebruiken ze waarschijnlijk als excuse dat ze bezig waren met het afhandelen van een andere scooter... :rolleyes:

Plus, ookal zeg je dat je nix deed en je stil stond - dan wordt het jouw woord tegen de woorden van twee wouten... 3 maal raden wie dat bij vrouw justitia wint... :||(

suc6 en pech gehad voor je man...

hozi
 
Op de rollerbank trok ik 1.8 maar ik vond 1.5 werd gelukkig ook 1.5 toch nog een beetje mazzel dus.. maar op de 2 gele papiertjes die ik heb 1 van 86 euro voor de snelheid en een voor het geluid zonder prijs.. staat mijn voornaam totaal verkeerd. Kan ik dit al zien als vormfout en weigeren te betalen ?? Of is dit niet mogelijk iemand ervaring mee ??

Ohw ja! Sorry dat ik niet in één keer reply'de, maar hier komt mijn mening: dan mag je een advocaat gaan huren en een hele dure rechtszaak gaan aanspannen!

De kans dat je wint is nihil - die agent heeft als het goed is jouw naam gevraagd en als het dan fout is... tja... zal dan wel jou schuld zijn - niet dan? ;):p:? Erge hypocriete zooi hoor, maar zo werkt het.

En als je de rechtzaak verliest, nou dan mag je je scooter wel gaan verkopen om te dokken voor de hele rechtszaak... :p :|

Suc6!

hozi.
 
Back
Top