o0SMòôKE0o
Well-Known Member
Vanmiddag denken ff snel naar sollicitatie gesprek te kunnen gaan met scoot.
Motormuis komt me tegemoet op een lange rechte weg zonder zijstraten ... |(
Skittles... motor uit.. en ff praatjuh maken....
Uitleggen dat ik naar sollicitatie moet en dus tijdgebonden ben..
Toh ff mee op rollenbank.... Half / driekwart gas dikke 12.000 toeren en dikke 2,0 Kw op de teller...
Ze durfden hem niet helemaal VOLGAS geven... ckerz bang dat de bank kapot ging
Anywayz.... proces verbaal opgemaakt.. zelfs niet eens bewijs enzo van gehad... krijg waarschijnlijk een brief van officier van justitie..
Zal dus de standaard boete van €226,- dus wel krijgen zoals vermeld in deze link http://risdesign.net/stforum//showthread.php?s=&threadid=7229
Maar als dit noh zal kloppen
Motormuis komt me tegemoet op een lange rechte weg zonder zijstraten ... |(
Skittles... motor uit.. en ff praatjuh maken....
Uitleggen dat ik naar sollicitatie moet en dus tijdgebonden ben..
Toh ff mee op rollenbank.... Half / driekwart gas dikke 12.000 toeren en dikke 2,0 Kw op de teller...
Ze durfden hem niet helemaal VOLGAS geven... ckerz bang dat de bank kapot ging
Anywayz.... proces verbaal opgemaakt.. zelfs niet eens bewijs enzo van gehad... krijg waarschijnlijk een brief van officier van justitie..
Zal dus de standaard boete van €226,- dus wel krijgen zoals vermeld in deze link http://risdesign.net/stforum//showthread.php?s=&threadid=7229
Maar als dit noh zal kloppen
Originally posted by Patrick
[quote OM-site]
Omdat deze richtlijn geen vermogenslimiet stelt, doch slechts de methode waarop het netto-maximumvermogen moet worden bepaald kan het Voertuigreglement geen vermogenslimiet meer voorschrijven
[/quote OM-site]
Dit betekent dus dat ze GEEN vermogen meer mogen meten en dat de rollerbank dus NIET wettelijk is :W
Hoe groot is mijn kans als ik dan bezwaar aanteken ? Win ik zeker of verlies ik ?
Er zijn als het goed is voldoende rechtzaken geweest waar de rollenbanktest nietig werd verklaard (zie bijv. Scootin')
Ps. mijn setup.
Malagutti Firefox DD
21 mm. Dell'orto
70 cc Polini Evo DL Tuned
Gianelli Nardo
Polini Speedcontrol
Polini Speedclutch
12.000 toeren 105.2 Km/h Digi.
Afstelling klopt nog niet 100%.. waarschijnlijk komt er ooit een C20 eronder te hangen... op dit moment rijdt tie wel leuk 8)
Hoewel de cilinder zijn toeren niet echt kwijt kan door mijn nardo
Last edited: