Cool)(men)(
Well-Known Member
Beste medemens,
Ik heb een Yamaha Neos die gewoon niet harder dan 70 wil. Ik kreeg hem standaard, dus ook standaard uitlaat, dat ging 70.
Toen kochten we een Tecnigas waarmee hij nog steeds 70 ging. Na het laten afstellen trok hij iets beter maar ging hij nog steeds 70 op top.
Toen kwam er vastloper waardoor de cilinder vervangen werd. Een 50cc van een redelijk merk gekocht (volgende verkoper), goed ingereden, nog steeds 70.
Hierna kwam er een powerfilter op + weer door een ander laten afstellen, andere rollen, drukveer en trekeveren. Nog steeds 70. Ook is er toen een andere koppeling geprobeert.
Hierna kwam er een Yasuni R + polini vario onder, maar je raad het al, nog steeds 70 km per uur op top.
De ontsteking is ook nog gecheckt door de tweede afsteller, er bleek een veter in te zitten die eruit is gehaald maar er zat geen begrenzing op.
Weet iemand hoe deze Neos harder kan?
Alvast bedankt voor de mogelijke toekomstige hulp,
Douwe G.
Ik heb een Yamaha Neos die gewoon niet harder dan 70 wil. Ik kreeg hem standaard, dus ook standaard uitlaat, dat ging 70.
Toen kochten we een Tecnigas waarmee hij nog steeds 70 ging. Na het laten afstellen trok hij iets beter maar ging hij nog steeds 70 op top.
Toen kwam er vastloper waardoor de cilinder vervangen werd. Een 50cc van een redelijk merk gekocht (volgende verkoper), goed ingereden, nog steeds 70.
Hierna kwam er een powerfilter op + weer door een ander laten afstellen, andere rollen, drukveer en trekeveren. Nog steeds 70. Ook is er toen een andere koppeling geprobeert.
Hierna kwam er een Yasuni R + polini vario onder, maar je raad het al, nog steeds 70 km per uur op top.
De ontsteking is ook nog gecheckt door de tweede afsteller, er bleek een veter in te zitten die eruit is gehaald maar er zat geen begrenzing op.
Weet iemand hoe deze Neos harder kan?
Alvast bedankt voor de mogelijke toekomstige hulp,
Douwe G.
Last edited: