neos gaskabel gekloot

kkareltje

Well-Known Member
heej wou laatst een 17.5 op mn neos zetten maar als je hem dan start geeft ie constant gas . toen heb ik de buitenkabel ff ingekort maar doet het nog steeds. wat doe ik fout en hoe los ik dit op?

alvast bedankt stn optic wiz
 
Advertisement - register to remove this

nope buitenkabel meerdere malen korter gemaakt tot het gewoon nergens meer op sloeg zelfs. nieuwe kabel hielp ook niet carb zat goed in elkaar (ook meerdere malen geprobeerd ) bochtje was precies hetzelfde als std carb. stationair was het ook niet. met std carb loopt ie wel goed dus kabel ook niet geklemt
 
dat kan kloppen , de originele kabel heeft namelijk een verdeelstuk ,het kan voorkomen dat deze niet veel meer dan 12mm heen en weer kan , dus geen 1,7,5mm

maar meestal wil het net , je moet dan de stelnippel op de carburateur iets terug draaien ,en die bij de gashendel. of een iets kortere bocht monteren.

ook kun je zelfs de stelnippel van de carburateur halen, de stelnippel iets inkorten , dan de moer eraf draaien , zo krijg je ook meer ruimte.

de kabel zelf moet je niet inkorten , de kans dat deze na verloop van tijd slecht word is namelijk groot.
 
Back
Top