Neo's dashboard knoppen op Sportstuur

NeoS-SpeedSR

*was daaneos70*
Hee
Mijn Neo's gaat binnekort een sportstuur krijgen maar nu zit ik met een probleem en dat is dat ik de knoppen van elekstart. verlichting, groot licht, knipper licht, en toeter nergens erop kwijt kan, heeft iemand een idee hierover?

Advertisement - register to remove this

Hee
Mijn Neo's gaat binnekort een sportstuur krijgen maar nu zit ik met een probleem en dat is dat ik de knoppen van elekstart. verlichting, groot licht, knipper licht, en toeter nergens erop kwijt kan, heeft iemand een idee hierover?

Geen sport stuur nemen, heb je er geen last van :D!

haha

Nee Je kan je knopjes ook in je binnenkappen van je voorkap monteren. heb ik wel eens vaker bij neos gezien.

Of het mooi is is een ander verhaal maar je hebt ze wel dan :D

Ja dat is het probleem dat vind ik juist niet mooi, ik denk dat ik iets zal moeten polyesteren en daarin maken...als dat mogelijk is

Je kan ook iets moeilijks maken. maar dan moet je wel een beetje goed in die dingen zijn afwerken enz.

Koop je gewoon een setje Bedieningsknopjes van een Aerox bijv. die Units. en die monteer je dan op je Sport stuurtje en de draden laat je door middel van een gaatje in het stuur aan de onder kant ( dus onder je voorkap, dat niemand je draadjes ziet lopen ) er uitkomen via een gaatje.

Zo zou ik het doen is zeer strak als je geen kabels heb lopen naar je stuur toe! maar zo zou ik het doen.

Je moet doen wat je zelf mooi vind. :)

met een beetje handigheid maak je plaatjes van dun ijzer waar je dan die knoppen op maak, en die plaatjes maak je aan je sportstuur, persoonlijk vind ik dat de mooiste oplossing!:D

je kan ook aerox handvaten erop zetten, ben je in een keer klaar. wel je kabels aanpassen, maar is wel de mooiste oplossing imo...

Idd, je hebt tegenwoordig ook gewoon losse knoppen te koop, van TNT en Metamorfosis enzo :)
Ff rond speuren op de webshops kan je ze zo vinden :*

Of je maakt ze gewoon in je kappen... heb ik ook gedaan.
Moet je wel alleen ff uitkijken waar je bijv je toeter plaatst want soms als ik ver naar voren zit en hard rem sla ik er met me knie tegen aan.

Ik heb ze er ook gewoon in zitten gaat best beetje zwarte kit(zie je amper alleen van dichtbij) vast plakken zodat ze echt blijven zitten..

Er zit wel verschil in de knoppen. Maar voor zover ik weet zal het bij jouw niks uitmaken met aansluiten :)

Chill, welke moet ik dan hebben voor een Neo's uit 1998, de oude knoppen van een Aerox of de nieuwe knoppen?

Stekkers zijn sowieso anders, dus je zal moeten solderen en dergelijke om alles goed passend te krijgen!

Wat ik al zei, je hebt ook universele, zitten alleen de hoog nodige knoppen op als knipper en toeter enzo..

Had zelf ook Rox knoppen op mn Viper.. Ff alle kabels netje afgewerkt met kabelkous en t ziet er picobello uit!
Pic:
04190028IPERSO.jpg

Pm maar ff als je vragen hebt ofzo :)

Back