Neo's beetje verbouwen ^^

SilverFlame

Well-Known Member
Ey, allen.
Ik heb sinds Oktober een Neos 2008 model.
Gewoon blauwe plaat 40 km/u
Nu heb ik hier onder een aantal foto's met hoe die is en hoe 't is zonder achterspatbord.
Wat vinden jullie mooier en hoe zou ik het achterste gedeelte bewerken?
Want als ik de kap eraf haal is er wel een klein stuk open.
Op de plek wou ik dan een kapje maken en daar me kenteken opplakken.
Iemand andere suggesties?
Laat ze maar komen :).
( de bescherming op myn uitlaat is onderhand al zwart gespoten, en is myn scooter gewassen ^^)
(Vanwege 't niet kunnen bewerken van de pics tegen kenteken is het nog even wachten maar misschien dat jullie met een klein beeld tog al ver komen qua suggesties)
http://www.arpem.com/motos/modelos/yamaha/flash/2008/yamaha-neos-50/yamaha-neos-50-duo.jpg
Alvast bedankt en groetjes Jan.
 
Advertisement - register to remove this

als je het spatbord eraf haalt kun je het achterlicht niet meer vastzetten volgens mij..

mja , waarom moet je hier een topic voor aanmaken?

kijk gewoon een beetje op scooterbase.net en hier bij projecten , dan krijg je ideeen zat..
 
klopt ja, je achterlicht zit vast aan je spatbord... wat je dus kan doen is je spatbord heel erg afzagen, zodat je alleen de bevestiging overhoud zegmaar, maar dan wordt je ook natuurlijk goed smerig :p
 
handgrepen vanachter op de kap weghalen en bevestigingsgaten dichtmaken, spatbord afzagen (eb zelf met een booster zonder spatbord gereden maar je moet het vuil er wel effe bij nemen 8P), pinkers eventueel toewerken (als je geen pinkers nodig hebt tenminste :+) en booskijkers erop maken en toetergat toe, spiegels ervan of door sportieve exemplaartjes vervangen, handvatjes steken, dingen uit de kappen dremelen. Enz. :W Met wat creativeit en fantasie kom je een heel eind +ralf+
 
Back
Top