This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Need For Speed Hot Persuit 2

hijs nog niet eens tekoop in de winkel hiero volgende week pas :'( kheb geen kabel internet dus kan hem niet downen maby kopen kijken hoe mijn p4 2.4 ghz met mijn ati radeon 9500 pro hem trekt
 
Originally posted by janwim
hijs nog niet eens tekoop in de winkel hiero volgende week pas :'( kheb geen kabel internet dus kan hem niet downen maby kopen kijken hoe mijn p4 2.4 ghz met mijn ati radeon 9500 pro hem trekt

Hahaha, dit is nu al de derde videokaart die je zegt dat je hebt eerst een geforce ti4600 daarna een 9700pro en nu een 9500pro! wissel je ze af ofzo no offence tough Ik heb hem gister zelf de volledige versie gekregen. Het lijkt erop dat de auto's veel beter sturen in deze versie! Die cops zijn inderdaat heel irritant. Ik vind alleen de helicopters een beetje nep met die bommen te gooien. Geluid is beter dan bij de vorige delen, behalve nfs1se, vreemd want dat spel is al heel oud, maar het geluid blijft onovertroffen. Dashboard view kan volgensmij niet, maar misschien moet ik dat ook wel instellen. Is iig nergens voor nodig, je wilt toch ook wel zien waar je in rijd!
 
Freezerbas heb je je post al binnen *hint*

Voor de rest is het wel een aardig spelletje... Vind de n4sds's niet zo veel aan meestal.

lataa
 
Whop, ook maar ff gedownload. ff kijken of het daadwerkelijk wat is

Mag je op dit forum over illegale software praten? :W
 
Vaaaag, ik netjes de iso gedownload en gebrand. Ik heb dus nu een keurige cd. (De cd versie van NFS dus). Als ik nu op setup klik krijg ik even een zandlopertje en daarna doet ie niks meer. Autorun werkt ook niet... Iemand een idee?
 
de pc versie scheelt wel heel erg met de ps2 versie zoals het schade ik krijg geen schade aan me auto op de pc of is dit in te stellen...het vooruit kijken als een vlam of rondje draaien om je auto zie ik ook nergens een functie voor :| weten jullie of dit klopt of is het allemaal in te stellen ..
toedels rik
 

Je moet het progie setup.exe draaien en in de nfo staan een aantal codes die nfo kan je openen met kladbok/notepad.

Greetz
 

De schade heb je ook op de pc, misschien moet je wat hogere detailering gebruiken. Het ronddraaien stond bij mijn versie standaart ingestelt. Er is ook een knop voor.
 
Originally posted by Erik


Wat voor videokaart heb jij? Zet je anti-aliasing is aan man!

Systeemeisen zijn absurd, bij maat van mij met Athlon XP 2100 en Geforce4 TI4600 schokt het soms nog steeds

Nergens last van
P4 2,4ghz 1gb mem en radeon 9700 pro
 
Originally posted by h3nk0wZ
Freezerbas heb je je post al binnen *hint*

Voor de rest is het wel een aardig spelletje... Vind de n4sds's niet zo veel aan meestal.

lataa

jaaaaaa

tnx man

ziet r echt vt uit, en is superfun