This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Need For Speed Hot Persuit 2

wat zijn eigenlijk de systeemeisen....?
draait beetje lekker @ 1 gig, met 128 mb ram, en 16 mb video???
:?
 
Ik vind de graphics een beetje tegen vallen op die screenies. Maar de gameplay ruled wel weer zwaar gok ik
 

Wat voor videokaart heb jij? Zet je anti-aliasing is aan man!

Systeemeisen zijn absurd, bij maat van mij met Athlon XP 2100 en Geforce4 TI4600 schokt het soms nog steeds
 
Originally posted by Erik


Wat voor videokaart heb jij? Zet je anti-aliasing is aan man!

Systeemeisen zijn absurd, bij maat van mij met Athlon XP 2100 en Geforce4 TI4600 schokt het soms nog steeds

Das toch niet normaal meer.

Lijkt wel of de spelletjes maker steeds minder moeite gaan doen om een spel goed raaibaar te maken op de wat `langzamere` computers omdat er toch snellere op de markt zijn.....
 
Originally posted by Erik


Wat voor videokaart heb jij? Zet je anti-aliasing is aan man!

Systeemeisen zijn absurd, bij maat van mij met Athlon XP 2100 en Geforce4 TI4600 schokt het soms nog steeds


Moet ie maar geen brak cpu'tje kopen p4 p4 p4 bij mij draait ie vet goed, 1280x1024 < mijn 17inch lcd wil niet hoger eh > 4x AA, 32bit, alles hoge quali, en ik heb p4 2ghz
 
Originally posted by ModKid



Moet ie maar geen brak cpu'tje kopen p4 p4 p4 bij mij draait ie vet goed, 1280x1024 < mijn 17inch lcd wil niet hoger eh > 4x AA, 32bit, alles hoge quali, en ik heb p4 2ghz

Eigenlijk zou ik niet op deze kinderlijke reply moeten reageren, maar ik doe het toch. Als je een athlon 2000+ hebt mag je toch verwachten dat je een beetje normaal een spel kan draaien, het ligt dus niet aan de computer maar aan het spel. Die onozele zin over amd en p4 slaat helemaal nergens op...
 
ik heb een geforce 2 gts 64 mb ddr... het word tijd voor een nieuwe.... pc

mijn superbrakke 600 mhz pc doet het toch al zon 4 tot 5 jaar perfect

en die screenshots van mij, die zijn genomen @ 1024 X nogwat
en 16 bit, anti alisiaising ofzoiets staat niet in de opties :?
 
Ik heb et op alle system gespeeld, en ik vind het opzich best vet.
Raced echt heel lekker als je pilsje of 2 op hebt...
Ik run btw www.nd4spdworld.com , de eerste geeditte car is al downloadbaar...
 
Ik heb hum al bijna uitgespeeld,zwaar relax spel,vooral de McLaren en BMW M5 Rijden zwaar relax.

Echt een heel wreed spel op te spelen!
 
MOFO cops ik rij echt vet harder dan de rest maar ik word CONSTANT van de weg gereden door die kut wouten ik kan gewoon niet winnen zo
 
Wie kan er ff een link plaatsen dat ik hem meteen kan downen.. ik kan nix viinden zo.. ook nie met dat hacxsearch ofzow, van alles geprobeerd, @ easywarez etc... maar nog nix?
Iemand directe link dan? :*
 
poging 86 @ linker boom......... ONMOGELIJK........

kan je soms ergens de moeilijkheidgraad instellen ofzo?

GVD 15 keer geprobeerd ofzo en elke ronde lig ik 90% aan kop maar door die HOEREN wouten word ik ELKE KEER 6e ofzo KUTSPEL