Need For Speed Carbon

vraagje mss past dit hier niet maar kom heb dus laptop acer 5672WLMI met ati radeon x1600 512mb geheugen sjittle maar carbon slaat veel uit.. iemand oplossing? greetz
 
minimale processorsnelheid is 1500mhz
hier baseert het spel alles op
en mijn vriendins laptop die op 1480+- draait pakt hem net niet.
 
Net ook uitgespeeld. Wat een kutspel zeg. Trackmania Nations of FlatOut 2 is veel leuker :p

En die graphics, EA moet zich niet zo aanstellen, heb ik n AMD64 3000+ met 1,5gb en een 9600XT, draait het nog voor geen ene meter. Nou vind ik dat wel heel erg treurig... Dat je alleen de beste nieuwste spullen hiervoor moet hebben.

Overigens gespeeld met RX8/R32/RX7/Supra en hier ook mee uitgespeeld.
Ook nog een DB9 gewonnen...
 
hmm, mijn pc'tje van 5 jaar oud draait dat spel nochtans perfect! Is een P4 2.54, 160gig hd, Gf4600FX oid, 512 ram, loopt echt wel vlot.

Spel zelf vond ik eigelijk minder dan de vorige edities, en weerom veels te rap uitgespeelt:p. Wel heb ik bijna elke auto gewonnen die er te winnen valt:)
 
Dit spel is gewoon kut ..

Mijn lievelings NFS blijft tog NFSU2 .. VEEEEL meer mogelijkheden .. Neon alles.

Helemaal het beste zou zijn een mix van NFSU2 en NFSC.. De mogelijkheden van NFSU2 + NFSC , en de autos van NFSU2 + NFSC, en de looks van NFSU2. En eventueel een mogelijkheid op oneindig doorspelen. Baas na baas ofzo. Wel een HOOFD eindbaas van het spel. maar dat je ook nog verder kunt spelen.

Oja , en VEEL moeilijker moet het worden.
 
Back
Top